۰ نفر
۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
11 خبر از دنیای Apple و سامسونگ

در این مطلب قصد داریم قصد داریم به مهم‌ترین عناوین دو کمپانی اپل و سامسونگ بپردازیم؛ از چگونگی ساخت اپل آیدی گرفته تا سیستم‌ عامل سامسونگ one ui 4 و بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود در بازار. با ما همراه باشید

ساده ترین روش ساخت اپل آیدی

نحوه ساخت اپل آیدی دیگر مانند قبل نیست و بدون نیاز به نرم‌افزار iTunes می‌توان از طریق وب‌سایت اپل به دریافت اپل آیدی پرداخت؛ بدین ترتیب ساخت اپل آیدی با گوشی نیز راحت خواهد بود و کاربران با استفاده از گوشی نیز توانایی دریافت آن را دارند. در ادامه به آموزش ساخت اپل آیدی رایگان می‌پردازیم و طریقه ساخت اپل آیدی را شرح می‌دهیم:

طریقه ساخت اپل آیدی: مرحله اول

به صفحه اپل ایدی وب‌سایت اپل مراجعه کنید و روی گزینه Create Your Apple ID بزنید.

طریقه ساخت اپل آیدی: مرحله دوم

در این مرحله، باید اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید؛ اطلاعاتی از قبلی نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، رمز عبور و شماره تلفن. هر آدرس ایمیلی برای استفاده در این مرحله مناسب است اما دقت کنید که به ایمیل خود دسترسی داشته باشید و از استفاده کردن ادرس ایمیل‌های جعلی خودداری کنید. در صورت نداشتن ایمیل نیز پیش از ساخت اپل آیدی، به ساخت ایمیل بپردازید.

11 خبر از دنیای Apple و سامسونگ

 مرحله سوم

در این مرحله، اپل دو کد 6 رقمی، یکی به شماره تلفن‌تان و دیگری به آدرس ایمیل‌تان ارسال می‌کند تاز از دسترسی کاربران اطمینان حاصل کند. به آدرس ایمیل و اینباکس شماره تلفن خود مراجعه کرده و این دو کد را در این مرحله وارد کنید.

طریقه ساخت اپل آیدی: مرحله چهارم

در این صفحه، اطلاعات کلی‌ای از اپل آیدی شما نمایش داده می‌شود. در بخش Payment & Shipping گزینه Edit را انتخاب کنید.

11 خبر از دنیای Apple و سامسونگ

طریقه ساخت اپل ایدی: مرحله پنجم

در این مرحله باید اطلاعات پرداختی و آدرس خود را وارد کنید. اول از همه مطمئن شوید که کشور انتخاب شده، United States باشد. در ادامه گزینه None را برای Payment Method انتخاب کنید. پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی، در مرحله بعد نوبت به انتخاب آدرس می‌رسد. در این بخش به وب‌سایت Fake Address Generator مراجعه کرده و اطلاعات دریافت شده را وارد کنید. در صورت عدم دسترسی به این وب‌سایت، می‌توانید از  آدرسی که در ادامه می‌نویسیم، استفاده کنید:

آدرس اول:

Street: 409 Edwards Street

City: Elizabeth City

State: NC

Zip Code: 27909

 Tel: 252-312-0444

11 خبر از دنیای Apple و سامسونگ

سپس گزینه  copy billing address را انتخاب کرده تا تمام اطلاعات وارد شده در این بخش، در قسمت Shipping Address که در پایین قرار دارد نیز تکرار شود. سپس روی دکمه Save در بالای صفحه کلیک کنید. در اینجا ساخت اپل آیدی شما به پایان رسیده است و با وارد کردن در گوشی خود، می‌توانید از قابلیت‌های آن بهره‌مند شوید.

سامسونگ one ui 4 چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

اخیرا سامسونگ به انتشار بنری که به سرعت نیز حذف شد، برخی ویژگی‌های رابط کاربری One UI 4.0 برای سری گلکسی اس 21 را افشا کرد که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

آیس یونیورس یکی از افراد سرشناس در حوزه افشای حقایق شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی در توییتر خود اعلام کرد که انیمیشن‌های جدید، اپلیکیشن‌ های بازطراحی شده، ماژول های گرافیکی جدید و قوانین تازه‌ای در حوزه حریم شخصی به رابط کاربری One UI 4.0 اضافه خواهد شد. انیمیشن‌های جدید و زبان طراحی جدید اپلیکیشن‌ها از زبان طراحی Material You اندروید 12 الهام گرفته خواهد شد که باعث می‌شود تا حس جدیدی به رابط کاربری وان یو آی اضافه شود.

یکی از دیگر از افشاگران توییتر با نام Chun نیز مدعی شده است که آپدیت جدید رابط کاربری One UI 4.0 باعث بهبود و بهینه شدن سیستم عامل برای پردازنده‌های اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 خواهد شد و قابلیت ناکس سامسونگ نیز بروزرسانی می‌شود. در این میان به اپلیکیشن Notes هم اشاراتی شده است که در راستای پشتیبانی بیشتر از قلم اس پن در محصولات جدید، مسلما شاهد تغییراتی در آن خواهیم بود.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که نسخه پایدار و عمومی One UI 4.0 در ماه نوامبر برای کاربران عرضه خواهد شد. همچنین از آن جا که کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ one ui 4 (SDC) در ماه نوامبر برگزار خواهد شد، ‌لذا تاریخ یاد شده کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

بهترین گوشی گیمینگ در ایران

بهترین گوشی گیمینگ تا 22 میلیون تومان: گلکسی نوت 20 اولترا

11 خبر از دنیای Apple و سامسونگ

اگر بخواهیم یکی از محصولات خوش‌ساخت سامسونگ را در این لیست قرار دهیم، بی‌شک گلکسی نوت 20 اولترا (Samsung Galaxy Note20 Ultra) گزینه مناسبی خواهد بود. فریم استیل ضدزنگ این محصول پوششی زیبا به آن بخشیده است و صفحه‌نمایش 6.9 اینچی نسبتاً عریض آن، با نرخ نوسازی 120 هرتز در حالت FHD، تجربه بسیار شگفت‌انگیزی را هنگام بازی‌ کردن برای کاربر فراهم می‌کند.

در ساخت نسخه گلوبال گلکسی نوت 20 اولترا از تراشه Exynos 990 استفاده شده درحالی‌که این محصول در آمریکا با تراشه +Snapdragon 865 عرضه شده است. باتری‌ لیتیوم یونی 4500 میلی‌آمپری در این محصول به‌کار رفته که از شارژ سریع 25 وات برخوردار است.

بهترین گوشی گیمینگ تا 25 میلیون تومان: آیفون 12

11 خبر از دنیای Apple و سامسونگ

نوبتی هم باشد، نوبت اپل است. آیفون 12 (iPhone 12) با صحفه نمایش 6.1 اینچی و وزن 164 گرمی، گوشی نسبتاً سبک و خوش‌ساختی است. اپل در ساخت این گوشی از تراشه A14 Bionic 5 نانومتری، پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای خود استفاده کرده که عملکرد شگفت‌انگیزی دارد؛ به عبارتی، با این تراشه اپل خبری از مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نخواهد بود.

از آن طرف در مقایسه با دیگر گوشی‌های ذکر شده، باتری آیفون 12 از ظرفیت 2815 میلی‌آمپر و شارژ سریع 20 وات برخوردار است که اندکی ضعیف بوده و ممکن است از لحاظ نگه‌داری باتری و سرعت شارژ، مشکل بر بخورید.

بهترین گوشی گیمینگ تا 30 میلیون تومان: راگ فون 5

11 خبر از دنیای Apple و سامسونگ

برند Republic of Gamers (یا به اختصار ROG) زیرمجموعه شرکت ایسوس، یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان قطعات کامپیوترهای گیمینگ است که در چند سال گذشته وارد حوزه گوشی‌های هوشمند گیمینگ شده است. پنجمین نسل از گوشی‌های گیمینگ راگ تحت عنوان راگ فون 5 (ROG Phone 5) با تراشه Snapdragon 888 و باتری 6000 میلی‌آمپری، عملکردی باورنکردنی‌ای ارائه می‌دهد و جایگاه بهترین گوشی گیمینگ 2021 را در میان محصولات دیگر، به خود اختصاص می‌دهد.

صفحه‌نمایش بزرگ 6.78 اینچی این گوشی با نرخ نوسازی 144 هرتز، تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش را هنگام بازی کردن برای کاربران فراهم می‌کند. ویژگی جالب توجه دیگری که در راگ فونت 5 به‌کار رفته، دکمه‌های لمسی با فناوری فراصوت در بدنه گوشی است که گوشی را به دسته کنسول شبیه می‌کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1555980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =