آغاز واکسیناسیون دانش آموزان استان البرز متولد مهر ۸۲ تا مهر ۸۳

سخنگوی ستاد کرونای البرز با بیان اینکه محدودیت‌های سنی واکسن به سرعت در حال برداشته شدن است و سنین مختلف در حال تزریق هستند گفت: دانش آموزان متولد مهر ۸۲ تا مهر ۸۳ می‌توانند واکسن بزنند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «مهرداد بابایی» سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: مردم از ظرفیت به وجود آمده برای تزریق واکسن برای مهار شیوع ویروس استفاده کنند. البته فعلاً اجباری در این زمینه وجود ندارد اما خدمات اجتماعی ممکن است در آینده نزدیک منوط به تزریق واکسن باشد.

بابایی با بیان اینکه محدودیت‌های سنی واکسن به سرعت در حال کاهش است و سنین مختلف در حال تزریق هستند، گفت: دانش آموزان متولد مهر ۸۲ تا مهر ۸۳ می‌توانند واکسن بزنند و شرایط تزریق واکسن به سایر دانش آموزان هم به زودی اعلام می‌شود و در زمان کوتاهی کل کشور واکسینه می‌شوند.

وی در رابطه با آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان البرز گفت: خوشبختانه شاهد کاهش تعداد بستری‌های روزانه هستیم و مراجعات در ۱۵ روز گذشته بیشتر سرپایی بوده است.

سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: خوشبختانه در استان البرز میانگین رعایت پروتکل‌ها بیش از ۶۵ درصد گزارش شده که از میانگین کشوری بیشتر ایست. مردم توجه داشته باشند که تغییر رنگ یک شهر یا استان به معنی برطرف شدن خطر نیست و مردم به رنگ بندی ها توجه نداشته باشند به صورت کامل به توصیه‌های بهداشتی توجه کنند و همه دستورالعمل ها را رعایت کنند.

بابایی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه واکسن مورد نیاز استان با سرعت در حال تامین است و به زودی کمبودهای گزارش شده از شهرستان ها هم برطرف می‌شود، اظهار داشت: استقبال از واکسن ایرانی برکت هم بیش از انتظار ما بود و به فاصله کوتاهی برکت را هم در مراکز تزریق خواهیم داشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =