فروشگاه آنلاین محصولات و ملزومات اسباب کشی

حتما این ضرب‌المثل قدیمی که "هر 3 بار اسباب کشی به اندازه یک آتش سوزی خسارت به همراه دارد!" را شنیدید، باید اعتراف کرد که این جمله واقعا درست است! این قدیمی‌ها هم یک چیزی میدانستند که انقدر حرف‌های تاثیر گذار می‌زدند.

 ولی یکم رک صحبت کنیم، این جمله مخصوص همان زمان‌های قدیم است! یعنی آن زمان‌ها ابزاری نبود که بتوان ایمن‌سازی لوازم خانه را تضمین کرد. ولی امروزه آنقدر امکانات زیاد شده که سوای شرکت‌های اسباب کشی و باربری، هر شخصی به خودی خود می‌تواند وسایل منزل یا محل کار خودش را ایمن کند، بدون نیاز به فرد متخصص! همه ما به یاد داریم که پدر و مادرانمان هنگام جابجایی و بسته بندی وسایل از کارتن‌های اثاث کشی و متریال‌های دیگری برای محکم کردن لوازم منزل استفاده می‌کردند که البته بعد از نقل مکان به خانه جدید حداقل یک قلم جنس شکسته از آن کارتن‌ها بیرون میامد. ولی الان که متریال و ابزارهای کمکی در اختیار تمام مردم کشور قرار گرفته چرا استفاده نکنیم؟ چرا بازهم باید به همان شیوه قدیمی که انصافاً ریسکش هم بالا بود عمل کنیم؟ حال در ادامه به طور کامل روش‌های ایمن سازی را که خودتان بهتر از ما میدانید را برایتان یادآوری می‌کنیم!

کارتن اسباب کشی

همه ما میدانیم که کارتن 6 ورقه مقواست که روی هم سوار می‌شود و از ورود خسارت به اسباب و اثاثیه ما جلوگیر می‌کند و در هر جابجایی هم دغدغه ما پیدا کردن کارتن خوب است! ولی متاسفانه معنی کارتن خوب را نمی‌دانیم! از هرکسی بپرسید که کارتن مناسب برای خدمات اسباب کشی منزل چیست؟ درجا یک کارتن موزی نشان می‌دهد و می‌گوید" به این میگن کارتن مناسب برای اسباب کشی!" بی راه هم نمی‌گوید، تا به امروز محکم‌ترین کارتن تولید شده همین کارتن‌های موزی است. ولی ما در اسباب کشی صرفا به دنبال مقاومت نمی‌گردیم! خودِ شما چندبار شده که خرده‌ریزهایتان را در طول جابجایی گم کردید؟ کارتن موزی بالا و پایینش باز است و همین امر موجب می‌شود که برخی از لوازم شما از درون این سوراخ‌ها به بیرون بریزد و روحتان هم خبردار نشود! درضمن وجود همین منافذها باعث ورود گردوغبار به داخل کارتن شده که می‌تواند در راندمان وسایل برقی تاثیر مخربی بگذارد. پس این نوع کارتن به دلیل وجود سوراخ‌های بالا و پایین و منافذ کناری رد می‌شود.

سایر کارتن‌ها مانند کارتن چیپس و پفک هم فقط به درد سوپری‌ها می‌خورد! نمی‌دانم تاحالا امتحان کردید یا نه ولی اگر به این کارتن‌ها یک مقدار فشار بیشتری وارد کنید، درجا از وسط تا می‌شود یا به اصطلاح می‌ترکد! پس دور کارتن‌های بقالی را نیز خط بکشید!

 فروشگاه آنلاین محصولات و ملزومات اسباب کشی

البته خیلی از افراد هم هستند که اعتقادی به خرید کارتن اسباب کشی ندارند و از همان کارتن موزی یا کارتن‌های دست دوم میوه فروشی‌ها یا سوپرمارکت‌ها استفاده می‌کنند، که ایرادی هم ندارد! ولی خودِ شما ترجیح می‌دهید که از گوشی آیفون استفاده کنید یا نوکیا 1100 ؟

راستی برای اینکه تعاریف ما از کارتن اسباب کشی برای شما ملموس‌تر باشد لینک قبل را چک کنید!

پلاستیک حباب دار

پلاستیک حباب دار جز ابزاریست که تازه مردم برای اسباب کشی به آن روی آوردند. قبلا در بسته بندی لوازم الکتریکی مثل تلویزیون به کار می‌رفت تا شرکت‌های تولید کننده این سیستم‌ها هنگام جابجایی، آتو دست مشتری ندهند و وسیله موردنظرشان صحیح و سالم به دستشان برسد. همین کار، موجب شد تا بسته بندی و ارسال لوازم شیوه نوینی به خودش بگیرد. به همین روی کم کم اداره پست شروع به لایه پیچی اجناس با پلاستیک حباب دار کرد و سپس این روش در بین تمام شرکت‌های ایرانی همه گیر شد! در همین زمان‌ها که ما با ترکاندن حباب‌های این پلاستیک‌ها عشق می‌کردیم، کارخانه‌های این اجناس تولید خود را بیشتر کردند تا تقریبا توانستند کل دنیا را به استفاده از این ضربه گیرها ترغیب کنند. ولی یک مقدار باهاتون شفاف باشیم، باید گفت که این پلاستیک‌ها هنوز داخل ایران به اندازه‌ای که باید استقبال نشده! یا ادارات پست برای ارسال بسته از آن‌ها استفاده می‌کنند یا شرکت‌های اسباب کشی که مسولیت کل جابجایی را برعهده دارند. در اصل هیچ فرد عوامی برای بسته بندی لوازم خانه خود از پلاستیک حباب دار یا همان بابِل رپ استفاده نمی‌کند زیرا هنوز این وسیله را ابزاری برای سرگرمی و ترکاندن حباب‌های آن می‌دانند یا گمان می‌کنند که شرکت‌های بزرگ و صنعتی باید از آن استفاده کنند! مانند زمانی که فکر می‌کردند کامپیوتر فقط مخصوص اداره‌جات یا دانشجویان است!

 فروشگاه آنلاین محصولات و ملزومات اسباب کشی

ترکیب برنده!

ببینید هم کارتن اسباب کشی را میشناختید و هم پلاستیک حباب دار را! ولی تا به حال به ترکیب این دو فکر کردید! بابل رپ به خودی خود از 80% ضربه‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و کارتن اسباب کشی هم اگر 5 لایه باشد می‌تواند ایمنی وسایل حساس شما را تضمین کند. برای ملموس‌تر شدن ماجرا فرض کنید که دوتا جلیقه ضدگلوله بپوشید و سپس یک نفر به شما شلیک کند! اصلا چیزی احساس می‌کنید؟ اثاث کشی هم همین است! وقتی از دو ابزار قدرتمند در این زمینه استفاده کنید، خیالتان از بابت دغدغه‌های جابجایی راحت می‌شود.

ایزی پک راهی آسان برای خرید انواع محصولات اسباب کشی

دیدید که تمام نکاتی را که گفته بودیم شما از قبل هم میدانستید، ولی نیاز به یک نفر داشتید که این نکات را به شما یادآوری کند تا ذهنیت خاص همیشگی خود را به دست آورید و در این جابجاییتان مانند دفعات قبل عمل نکنید.

اگر می‌خواهید که این تجهیزات را در سریع‌ترین زمان ممکن در دست داشته باشید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین ایزی پک مراجعه کنید یا از طریق شماره تماس‌های 22730100-200 سفارش خودتان را ثبت کنید.

راستی ما در ایزی پک تمام وظایف مربوط به اسباب کشی شما را از صفر تا صد (یعنی از بسته بندی لوازم خانه تا چیدمان در محل جدید) انجام می‌دهیم، برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره های 02122730100 تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =