۰ نفر
۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰

صفحه آرایی همان طور که از نام آن پیداست، هنر آراستن صفحه است. این هنر برای کتاب ها و مجله ها و پایان نامه ها کاربرد دارد. سالیان سال است که برای تبدیل کردن دست نوشته ها به کتاب و منسجم کردن آنها از این هنر استفاده می شود.

 شاید از نظر برخی این طور باشد که کتاب ها همه به هم شبیه هستند و تفاوت زیادی با هم ندارند، اما با کمی دقت در صفحات کتاب ها می توان به این مسئله پی برد که کنار هم گذاشتن عناصر مهم هر صفحه در یک کتاب نیاز به نظم و ترتیب خاصی دارد. صفحه آرایی کردن کتب امروزه با نرم افزارهای حرفه ای انجام می شود. اما معروف ترین نرم افزاری که امکانات نسبتاً خوب و ساده ای برای این کار دارد و افراد غیر متخصص هم می توانند از آن استفاده کنند وُرد است. در واقع، از این نرم افزار برای صفحه بندی کتاب هایی استفاده می شود که نیاز به طراحی خاصی ندارند. برای نشریات که تصویرها نقش مهمی در صفحات دارند، استفاده از این نرم افزار ممکن است پاسخ گو نباشد.

صفحه آرایی و صفحه بندی کتاب

فواید واسپاری آنلاین صفحه آرایی

صفحه آرایی هم مانند بیشتر کارهای حرفه ای و تخصصی این روزها با واسپاری سریع تر پیش خواهد رفت. صفحه بندی در یک نگاه ممکن است ساده و غیر تخصصی به نظر برسد. اما با کمی توجه بیشتر متوجه خواهید شد که مراحل این کار از مشخص کردن اندازه صفحه ها با توجه به قطع کتاب تا انتخاب فونت برای متن و تیترها و گذاشتن پانوشت یا پی نوشت در کتاب و در نهایت نیز نوع چیدمان صفحات و فصل بندی آنها به تخصص و ظرافت خاص نیاز دارد.

صفحه بندی مراحل تخصصی تری مانند گذاشتن سرصفحه و پاصفحه، فهرست نویسی، طراحی جدول ها و شکل ها و نمودار ها و شماره گذاری آنها و مرتب سازی و یکدست سازی مطالب را نیز دارد که این خدمات در ایران تایپیست تأثیری در هزینه صفحه آرایی ندارد.

از مهم ترین ویژگی های انجام دادن کارها به شکل آنلاین و غیر حضوری سرعت بخشیدن به امور کار است. سفارش آنلاین صفحه بندی نیز از همین ویژگی برخوردار است. به ویژه اگر در کارتان عجله دارید و زمان برایتان مهم است، بهتر است از خدمات آنلاین بهره ببرید.

صفحه آرایی ارزان

صفحه آرایی ارزان با گارانتی کیفیت

ایران تایپیست با به کارگیری 38000 تایپیست، طراح و صفحه بند آماده خدمات رسانی به تمام سازمان های دولتی و خصوصی و مراکز انتشاراتی است. برای هر نوع صفحه آرایی از جمله مقاله فارسی، مقاله انگلیسی، صفحه آرایی پایان نامه، مجله و روزنامه و صفحه بندی کتاب در وُرد و ایندیزاین خدمات ویژه ای در این مرکز ارائه می شود.

از آنجا که این مرکز سال ها است در این زمینه فعالیت می کند، افراد متخصص و کاربلد را در استخدام خود دارد و همین مسئله آن را به مرکزی حرفه ای برای ارائه چنین خدماتی تبدیل کرده است. صفحه آرایی ارزان در این مرکز با گارانتی کیفیت انجام می شود و به دلیل ارزان بودن نباید فکر کنید که کاری خارج از استاندارد و بدون کیفیت به شما تحویل داده می شود. 

دسترسی سریع به صفحه آرای آنلاین

صفحه آرایی هم آنلاین شده است و این یعنی دسترسی سریع به صفحه آراهای حرفه ای با کمترین سرعت و تحویل کار به شما با بهترین کیفیت. بعد از این که رایانه ها به صنعت نشر نیز راه پیدا کردند، اولین نرم افزاری که در ایران از آن برای صفحه بندی کتاب استفاده می شد، زرنگار بود. این نرم افزار امکانات بسیار کمی برای صفحه بندی داشت، اما به طور حتم از صفحه بندی دستی کاری راحت تر بود و با سرعت بیشتری انجام می شد.

امروزه نرم افزارهای وُرد و ایندیزاین کارایی بسیار خوبی برای صفحه بندی پیدا کرده اند. به خصوص نرم افزار ایندیزاین که برای صفحه بندی حرفه ای انواع کتاب و مجله بسیار عالی و کاربرد است. نرم افزار ایندیزاین بهترین محیط برای صفحه بندی است. هرچند هزینه صفحه بندی در این این برنامه با وُرد قابل مقایسه نیست، اما برای افرادی که مایل هستند کتابشان به شکلی حرفه ای آراسته شود، بهتر است به سراغ متخصصان کار با این برنامه بروند.  

برای سفارش صفحه آرایی هر نوع متن در هر قالبی و به هر شکلی می توانید با افراد حرفه ای در ایران تایپیست تماس بگیرید و از آنها برای پیشبرد سریع تر کار مشاوره بخواهید و صفر تا صد مراحل از ثبت سفارش تا تحویل را از طریق سایتایران تایپیست انجام دهید.

صفحه آرایی در محیط وُرد

نمونه کار صفحه آرایی رایگان

· اگر نشریه ای دارید و هر ماه و در زمانی مشخص باید تعدادی مقاله در آن چاپ کنید؛

· اگر دانشجو هستید و می خواهید مقاله فارسی خود را به فرمت یک مجله تنظیم کنید و آن را به چاپ برسانید؛

· اگر مقاله انگلیسی دارید که می خواهید بر طبق شیوه نامه مخصوص آن مجله تنظیم شود،

· اگر پایان نامه ای دارید که باید بر اساس شیوه نامه ویژه دانشگاهتان صفحه بندی شود؛

· اگر می خواهید یک کتاب با صفحه بندی زیبا و حرفه ای در ایندیزاین داشته باشید؛

· اگر می خواهید با هزینه پایین یک کتاب برای شما صفحه بندی شود؛

می توانید با درخواست یک نمونه صفحه آرایی رایگان از ایران تایپیست کار خود را شروع کنید و آن را به حرفه ای ترین شکل پیش ببرید و یا در سایت قسمت نمونه کارها سفارشاتی که انجام شد را بررسی کنید.

صفحه آرایی در محیط ایندیزاین

چرا هزینه صفحه آرایی ایران تایپیست پایین است؟

هزینه پایین در ایران تایپیست برای انجام دادن هر نوع کاری از اهداف این مرکز بوده و است. صفحه آرایی با قیمت ارزان از خدماتی است که این مرکز ارائه می دهد. شما با برون سپاری کارها به مراکز تخصصی می توانید از مزایای آنها بهره ببرید و هزینه های خود را به حداقل برسانید.

شما اگر صاحب یک انتشارات باشید و می خواهید با کاهش هزینه و حاشیه سرعت رشد خود را بیشتر کنید، می توانید از همکاری با این مرکز سود ببرید. به جای استخدام یک فرد به عنوان صفحه آرا در دفتر خود و دادن مزایای یک کارمند ثابت به او می توانید از مزایای ایران تایپیست بهره مند شوید.

این شرکت آماده بستن قرارداد با شرکت های دولتی و خصوصی برای صفحه آرایی است. برای ثبت کار در این زمینه به نشانی https://irantypist.com/ مراجعه کنید. در این سایت کافی است سفارش خود را با هر عنوانی که هست، ثبت کنید و منتظر ارائه فاکتور بمانید. بعد از آن، کار بر طبق درخواست شما و زمان تعیین شده به شما تحویل داده خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =