سپهر آبروش:‌ اولین کتاب استندآپ‌کمدی را من منتشر کردم

ایبنا نوشت: نویسنده کتاب «آقای کمدی» گفت: کم‌لطفی امیر کربلایی‌زاده است که کتابش را نخستین کتاب استندآپ کمدی می‌داند؛ چراکه کتاب من یک سال پیش از او منتشر شد.

سپهر آبروش، نویسنده کتاب «آقای کمدی» با تاکید بر این موضوع که این اثر نخستین کتاب تالیفی در حوزه استندآپ است اظهار کرد: طی روزهای گذشته امیر کربلایی‌زاده (استندآپ‌کمدین «خندوانه») که پیگیری‌های مستمرش برای توسعه استندآپ کمدی قابل تقدیر است، چند مصاحبه انجام داده و کتابی را که به تازگی منتشر کرده به‌عنوان نخستین و تنها کتاب استندآپ کمدی معرفی کرده است. به نظرم این صحبت‌ها کمی کم‌لطفی است؛ چراکه با یک جست‌وجوی ساده از مرجعی مانند کتابخانه ملی متوجه می‌شد که کتاب من سال گذشته منتشر شده است. 

وی ادامه داد: در جلد نخست «آقای کمدی» که فقط مقدمه‌ای بر استندآپ کمدی است، به سرفصل‌های جذابی مانند «جدول استعدادیابی استندآپ کمدی»، «غول‌های مقابل استندآپ کمدین»، «از کوره پز خانه تا اسکار» و «روش‌های استندآپ کمدی» پرداخته شده است. 
 
آبروش با اشاره به جلدهای بعدی این اثر گفت:‌ می‌خواستم جلد دوم و سوم این مجموعه را در شش ماه نخست ۱۴۰۰ منتشر کنم؛ درست همزمان با برگزاری دومین فستیوال بزرگ استندآپ کمدی آکادمیک که دوره نخست آن را سال‌های قبل با کمک یک تیم فوق‌العاده از دل دانشکده خبر برگزار کرده بودم؛ اما این کرونای مهربان سفت همه ما را بغل کرد و گسترش و توسعه شادی را تا مدت‌ها بعد به تعویق انداخت.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1556897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید10 IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 2
    خدا رو شکر !!!!! تنها مشکل هموطنانمون هم حل شد. اینکه این آقا اولین کتاب رو نوشته نه کربلایی زاده!!!
  • حامدم IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    3 2
    بله من این کتاب (آقای کمدی) رو مطالعه کردم، کاملا کتاب خوبیه، ولی درمورد آقای کربلایی زاذه باید بگم که لوس بازی رو با استند آپ اشتباه گرفتن، وشخصیت بسیار پر مدعایی دارن، البته این نظر شخصیه منه و از هوادارانشون ممنونم که انتقاد پذیر هستند