توصیه جالب دیوید بکام به مربی اولین تیم فوتبال حرفه‌ای فرزندش

دنیای ورزش تورنتو نوشت: ستاره پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس به سرمربی تیمی که فرزندش در آن توپ می‌زند درباره رویکردش در قبال این پسر ۱۹ ساله توصیه جالبی انجام داد.

۵ سپتامبر (۱۶ روزقبل) برای دیوید بکام و فرزند دومش رومئو روزی مهم بود چرا که این پسر ۱۹ ساله اولین قرارداد حرفه‌ای خود را به عنوان یک بازیکن فوتبال امضا کرد. قرارداد او با تیم فورت لادردیل آمریکا است که در واقع تیم ذخیره‌های باشگاه اینترمیامی تیم تحت تملک پدرش است. رومئو بکام هفته گذشته هم اولین بازی‌اش را در لیگ USL (دسته دوم) فوتبال آمریکا انجام داد و مقابل تیم تورمنتا به میدان رفت.

تیمی که رومئو در آن توپ می‌زند زیر نظر فیل نویل، سرمربی تیم اصلی باشگاه اینتر میامی هم قرار دارد و فیل نویل هم که دوست صمیمی و هم‌تیمی سابق دیوید بکام است. به همین دلیل هم دیوید بکام برای جلوگیری از به وجود آمده هرگونه شک و شبهه درباره رفتار تبعیض‌آمیز کادر فنی در مورد فرزندش توصیه جالبی به نویل کرده است.

نویل گفت: فکر می‌کنم که اولین چیزی که دیوید (بکام) به من درباره فرزندش گفت این بود "در مورد رومئو باید از سایر بازیکنانت سختگیرتر باشی. او باید از همه بازیکنان بیشتر تمرین و کار کند تا بتواند وارد ترکیب اصلی شود به خاطر اینکه سؤالات فراوانی درباره‌اش وجود خواهد داشت و انتظاراتی در باره عملکردش شکل خواهد گرفت که سنگینی آنها را روی شانه‌هایش احساس خواهد کرد."

نویل درباره عملکرد رومئو بکام هم گفت: من فکر می‌کنم که او تا الان واقعاً خوب بازی کرده است. من فکر می‌کردم که او فقط آمادگی ۴۵ دقیقه بازی را داشته باشد اما ۸۰ دقیقه بازی کرد، چون واقعاً انگیزه داشت. با وجود فشاری که روی او وجود دارد، خیلی محکم گام برمی‌دارد. رومئو در رختکن تیم ما بازیکن بسیار محبوبی است و کاملاً مشخص است که والدینش او را به درستی تربیت کرده‌اند.

رومئو بکام در همان پستی بازی می‌کند که پدرش بازی می‌کرد و الان نقش بال راست را در تیم تحت هدایت فیل نویل دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =