۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
زنگ خطر برای فولادِ عبدالله

چیزی کمتر از 50 روز فاصله‌ی بین قهرمانی فولاد در جام حذفی تا باخت به تیم دسته یکی خیبر خرم آباد است. نتیجه‌ای که می‌تواند هشداری خطرناک برای هواداران پرشور خوزستانی در آستانه آغاز رقابتهای لیگ برتر باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفدهم مرداد بود که فولاد با هدایت جواد نکونام با پیروزی برابر استقلال یکی از بهترین نتایج تاریخ فوتبال خوزستان را کسب کرد. قهرمانی نوبرانه در جام حذفی آن هم با از پیش‌رو برداشتن تیم‌هایی نظیر سپاهان و استقلال چنان شوقی در خوزستان بوجود آورد که کمتر کسی فکر می‌کرد حدودا 50 روز بعد از آن شب رویایی تیم اهوازی در آستانه شروع لیگ برتر در یک بازی دوستانه به تیم دسته یکی خیبر خرم‌آباد ببازد، آن هم در شرایطی که فولاد ویسی از سه بازی قبلی دوستانه خود دو به تساوی رسیده بود و در دیگر دیدار هم شکست خورده بود.

عبدالله ویسی اکنون راهی به جز بدست آوردن دل هواداران اهوازی و تداوم راهی که جواد نکونام تا بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران پیموده بود ندارد و باخت به خیبر هشداری جدی برای اوست تا بتواند در فاصله کمی که تا شروع لیگ باقی مانده نقاط ضعف تیمش را با بازیکنانی که در اختیار دارد ترمیم کند. 

او که حالا با حفظ بازیکنان ارزشمندی همچون شیمبا، حردانی، پاتوسی، کولیبالی، آبشک و ... یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایران را در اختیار دارد می‌داند که بعد از قهرمانی فولاد با نکونام باید در این فصل یکی از سه عنوان قهرمانی در مسابقات پیش‌رو را بدست بیاورد تا رضایت کامل هواداران فولاد جلب شود.

۲۵۲ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =