۲ نفر
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
تفریحاتی که در دبی نباید از دست داد

دبی، شهری زنده است که شریان اصلی پویایی آن، تفریحات خاصی است که در این شهر به وجود آمده است. مدت زمان زیادی از زمانی که دبی، از منطقه‌ای بیابانی و خشک تبدیل به یکی از بزرگترین شهرهای جهان شده،‌ نگذشته است.

در حال حاضر، دبی به قدری مدرن شده است که هر زمان که قصد سفری متفاوت و پر ماجرا را داشتید، می‌توانیم پیشنهاد خرید بلیط دبی را به شما بدهیم.

لیست تفریحات جالب دبی، بی پایان است اما برخی از آنها، هیجان‌انگیزتر از بقیه هستند. امروز در این مطلب قصد داریم تا 5 تفریح دبی که در سفر به این شهر نباید آنها را از دست بدهید را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تورهای شتر دبی | Camel Polo

چوگان، ورزشی قدیمی و مهیج با ریشه‌های ایرانی است. در دبی این امکان برایتان به وجود آمده تا در غالب یک تور، ورزش چوگان با شتر را امتحان کنید. برای بازی کمل پولو، 2 گروه چهار نفره تشکیل می‌شود و با سواری بر پشت شترهای آموزش دیده به همراه مربی مخصوص برای هدایت آنها، بازیکنان دو تیم باید با توجه به قوانین سنتی چوگان، با یکدیگر رقابت کنند. طول این بازی 1 ساعت است و حداقل سن برای انجام آن، 16 سال است.

در این تفریح متفاوت، ضمن آموزش بازی به شرکت کنندگان تور، نوشیدنی خنک، پیراهن مخصوص چوگان و تجهیزات سوارکاری با شتر در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.  

تور هلیکوپتر سواری دبی | Helicopter Tour Dubai

هلی کوپتر سواری یکی از تفریحات خاص و متفاوت دبی است که توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. در زمان رزرو هتل دبی این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر هتل‌های پنج ستاره دبی، جایگاه مخصوص فرود هلی کوپتر یا همان هلی پد را بر روی بام خود دارند. بنابراین از این طریق، امکان شرکت در تور هلیکوپتر دبی برایتان بسیار راحت‌تر خواهد شد. طول مدت زمان این تور، 15 الی 25 دقیقه است و در این زمان، بر فراز شهر دبی و جاذبه‌هایی همچون برج العرب، ساحل جمیرا، برج خلیفه، جزایر نخلی و خط ساحلی پرواز خواهید کرد.

برای شرکت در این تور لازم است که از قبل ثبت نام کنید و یک کپی از گذرنامه خود را به همراه داشته باشید. تور هلی کوپتر دبی از ساعت 11 تا 17 بعدازظهر برگزار می‌شود. قبل از آغاز پرواز، برای شرکت کندگان این تور،جلسه‌ای آموزشی و جامع درباره ایمنی پرواز برگزار خواهد شد و علاوه بر آن، در طول سفر یک راهنما شما را همراهی خواهد کرد.

شنا و بازی با دلفین‌ها در دلفیناریوم دبی | Dubai Dolphinarium

برای تجربه یک شنای متفاوت آماده‌اید؟ در دبی و جزیره دلفین (Dolphin Bay) می‌توانید در دلفیناریوم دبی، با دلفین‌ها شنا کنید. در این بخش از برنامه‌های دلفیناریوم، شما به همراه فرزندانتان می توانید با پوشیدن جلیقه نجات و با همراهی غریق نجات و مربی دلفین‌ها، شنا کنید. ظرفیت شرکت در این برنامه برای هر سانس، 6 نفر است.

علاوه بر شنا با این حیوانات بامزه، می‌توانید از نمایش فک‌ها و دلفین‌ها و نمایش پرنده‌ها نیز لذت ببرید. فضای دلفیناریوم کاملا خانوادگی و برای حضور کودکان، مناسب است.

فلای بورد دبی | Dubai Flyboard

یکی از تفریحات به شدت هیجان‌انگیز دبی، فلای بورد است. اگر اهل هیجان هستید، این تفریح یا بهتر بگوییم این ورزش آدرنالین ‌ساز، یکی از مواردی است که به هیچ عنوان نباید در سفر به دبی از دست بدهید. در فلای بورد، دستگاه مخصوصی که با فشار آب کار می‌کند به همراه یک اهرم تعادل، به شما وصل می‌شود. در ابتدا، ممکن است در آب کمی به اطراف پرتاب شوید اما اگر تعادل خود را به دست بیاورید، طولی نخواهید کشید که همچون یک فلای بوردر حرفه‌ای عمل خواهید کرد.

در برابر چنین فعالیت‌هایی، پرداخت قیمت بلیط دبی و یا هزینه رزرو هتل در دبی، در حکم مقدماتی ساده و راحت برای داشتن سفری متفاوت هستند. بنابراین اگر دلتان برای هیجان تنگ شده و یا می‌خواهید تجربه‌ای جدید داشته باشید، حتما فلای بورد و یا تفریحات آبی دیگر دبی همچون جت اسکی یا رانندگی با ماشین‌های amphibious بر روی آب را تجربه کنید.

صرف غذا در رستوران دینر این د اسکای دبی | dinner in the sky Dubai

این بار در سفر به دبی، یکی از وعده‌های غذایی خود را در جایی میان زمین و آسمان میل کنید! مطمئن باشید این جالب‌ترین دستاوردیست که می توانید با خرید بلیط هواپیما دبی از طریق مرجعی کامل و مطمئن همچون فلای تودی به دست بیاورید. صرف شام یا ناهار در آسمان!

 رستوران دینر این د اسکای، سکویی مجهز برای یک رستوران هوایی است که توسط جرثقیل و کابل در حالتی معلق در آسمان نگه داشته می‌شود. تصور کنید که در یک دید ویژه و بالاتر از هر سطحی، در بالاترین ارتفاع و در کنار برج العرب و دیگر ساختمان‌های معروف دبی و در حالی که شهر زیر پاهای شماست، غذا می‌خورید.

ظرفیت این رستوران 22 نفر است و منوی آن از غذاهای بین‌المللی تشکیل شده است.

به نظر شما کدام یک از تفریحات هیجان­انگیز دبی از قلم افتاده است؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =