۰ نفر
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
جارو برقی سطلی

خرید جاروبرقی خانگی صنعت جارو ،  یکی از معزلات امروزه اکثر افراد شده است چرا که هنگام مراجعه به مراکز خرید لوازم خانگی با سیل عظیمی از تنوع مدل ها رو به رو خواهیم شد و با توجه به این که تعداد برند های موجود در بازار بسیار فراوان شده است روی بیشتری از برند های تولید شده شناخت کافی را نداشته و اطمینان خاطر کافی برای خرید آن برند و استفاده از آن را نخواهیم داشت.

جارو برقی سطلی صنعت جارو

راه کارهای نگهداری و استفاده از جاروبرقی بعد از خرید جاروبرقی خانگی

وب سایت صنعت جارو با توجه به دغدغه اکثر کاربران خود و سوالات متداول بیشتر مشتریان و کاربران در موتور جست و جوگر گوگل و واحد پشتیبانی سایت که بهترین برند جاروبرقی چیست؟ وب سایت صنعت جارو یک تحقیق جامع و کامل در زمینه سوال کاربران انجام داده و بهترین و با کیفیت ترین جاروبرقی های موجود در بازار را که مورد تایید بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان بوده است را  به صورت یک جا و در یک پکیج ، جهت رفاه حال کاربران و این که در صورت پرداخت هزینه بهترین و با دوام ترین محصولات نظافتی را در اختیار داشته باشند جمع آوری نموده است. حال شما پس از بررسی های بسیار به یک برند اعتماد کرده و خرید جاروبرقی خانگی را از وب سایت صنعت جارو انجام داده اید باید به یک سری نکات توجه کرده تا جاروبرقی شما درطی سال ها استفاده همانند روز اول دقیق و سالم کار کند و از قدرت مکش و موتور آن کاسته نشود. یک سری عوامل می باشد که باعث کم شدن قدرت موتور جاروبرقی و به دنبال آن کاهش قدرت مکش آن می شوند که در این مقاله به  این عوامل اشاره خواهیم کرد تا شما به درستی این عوامل را بررسی کرده و مد نظر قرار دهید تا از استهلاک جاروبرقی خانگی شما کاسته شود. در صورت کم شدن قدرت جاروبرقی ، اولین چیزی که بهتر است مورد بررسی قرار دهید کیسه زباله و یا مخزن زباله جاروبرقی می باشد که در صورت پر بودن آن به دلیل حجم زیاد زباله ها و گردش نادرست هوا به  داخل جاروبرقی ، از قدرت جاروبرقی کاسته می شود. در صورتی که به تازگی کیسه زباله را تخلیه و یا تعویض کرده اید و همچنان قدرت جاروبرقی کم می باشد شاید تنظیم جاروبرقی روی قدرت کم می باشد و شما متوجه این مسئله نشده اید ، بهتر است این مسئله را نیز بررسی نمایید و اگر با بالا بردن شاسی مخصوص قدرت جاروبرقی بیشتر شد به درستی مشکل را پیدا کرده اید. یکی دیگر از عوامل کم شدن قدرت موتور پس از خرید جاروبرقی خانگی و استفاده از آن ، کثیف شدن فیلتر جاروبرقی می باشد که پس از بررسی فیلتر ، در صورتی که قابل شست وشو می باشد این کار را انجام دهید تا آلودگی ها از سطح آن پاک شود و یا فیلتر را تعویض نمایید. از دیگر عوامل موثر بر کم شدن قدرت جاروبرقی ، گرفتگی و مانع در دسته جاروبرقی می باشد که این مورد را نیز حتما بررسی نمایید. عامل دیگر کم شدن قدرت جاروبرقی می تواند نشتی هوا از اتصالات جاروبرقی باشد و گردش هوا به درستی انجام نگیرد.

انواع جاروبرقی سطلی طراحی و تولید شده در جهان

جاروبرقی سطلی صنعت جارو ،  یک دستگاه مکنده می باشد که در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است. برخی از جاروبرقی های سطلی با توجه به اندازه بزرگی که دارند دارای چند موتو صنعتی و یا نیمه صنعتی می باشند که برای افزایش قدرت و سرعت مکش جاروبرقی به این گونه طراحی و ساخته شده اند. در جاروبرقی سطلی موتور و یا موتورها در بالای جاروبرقی قرار می گیرند. بعضی از مدل های جاروبرقی سطلی به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر مکش ضایعات ، قابلیت دمندگی را نیز دارند که مانند یک سشوار صنعتی  عمل می کند. این دستگاه مکنده به دلیل تنوعی که دارد در هر محیطی قابل استفاده می باشد. از منازل با متراژ بالا گرفته تا محیط های صنعتی با شرایط کاری بسیار سخت و یا کارخانه جات تولیدی بزرگ که متناسب با حجم مخزن زباله ای که باید جمع آوری شود سایز جاروبرقی و حجم مخزن  زباله را در نظر می گیرید. در نوع جاروبرقی سطلی آب و خاک ، این دستگاه مکنده به گونه ای طراحی و ساخته شده است که در صورتمکش مایعات به داخل جاروبرقی بر خلاف سایر جاروبرقی های دیگر آسیبی به موتور جاروبرقی وارد نشده و برای دستگاه جاروبرقی مشکلی پیش نخواهد آمد. قیمت هر یک از جاروبرقی های سطلی وب سایت صنعت جارو را می توانید با مراجعه به این سایت استعلام کرده و پس از مطالعه اطلاعات فنی دستگاه مورد نظر ، در صورت تمایل می توانید عملیات پرداخت را انجام داده و این اطمینان را داشته باشید که ضرر نخواهید کرد و با نازلترین قیمت ، با کیفیت ترین محصولات را  در اختیار خواهید گرفت. یکی دیگر از طراحی های خاص و بی بدیل جاروبرقی های سطلی ، می توان به  جاروبرقی هتلی و یا سایلنت اشاره کرد که به گونه ای هوشمندانه طراحی و ساخته شده است که با وجود این که جزو جاروبرقی های نیمه صنعتی می باشد اما تولید صدای بسیار کم و در حد جاروبرقی های خانگی دارد.

جارو برقی سطلی

نکات قابل توجه در هنگام خرید دستگاه ضد عفونی

خرید دستگاه ضدعفونی از وب سایت صنعت جارو در گذشته بیشتر از طرف مراکز بهداشتی درمانی و در تعداد بالا می بود که در سال های اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت بهداشت دست و محیط در راستای پیشگیری از ویروس کرونا ، طرفداران و خریداران این دسته از محصولات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این برهه بسیار گسترده تر شده است و هر قشری از جامعه حداقل یکی از انواع دستگاه های ضد عفونی کننده را خریداری کرده و مورد استفاده قرار می دهند. همان طور که می دانیم دست های ما و تنفس در محیط های سربسته و شلوغ مهمترین عامل انتقال و انتشار این ویروس می باشند. بنابراین وب سایت صنعت جارو تمام تلاش خود را کرده است تا با ارائه محصولات با کیفیت ضدعفونی کننده دست و محیط از انتقال و انتشار ویروس از فردی به فرد دیگر جلوگیری نماید. پر فروش ترین محصول بهداشتی این وب سایت ، در چند سال گذشته ، دستگاه ضد عفونی دست می باشد. دستگاه ضد عفونی کننده دست موجود در وب سایت صنعت جارو به دو صورت ، تمام اتوماتیک و پدالی می باشد که در مدل تمام اتوماتیک بدون هیچ گونه تماس فیزیکی دست با دستگاه ، و تنها با قرار دادن دست ها در مقابل سنسور چشمی و حساس دستگاه مایع ضد عفونی کننده به صورت خود کار بر روی دست ها پاشیده می شود و ریسک انتقال ویروس از فردی به فرددیگر وجود ندارد. در مدل پدالی در قسمت پایین دستگاه ضد عفونی کننده پدالی تعبیه شده است که کاربران به دنبال فشردن پا بر روی پدال باعث خروج مایع ضد عفونی کننده از دستگاه می گردد. از مزیت های خرید دستگاه ضد عفونی و استفاده از این محصولات موجب صرفه جویی در مصرف مواد ضد عفونی کننده می گردد و کاهش چشم گیری در هزینه های تهیه مواد ضد عفونی کننده خواهید داشت. یکی از نکات دیگری که در هنگام خرید دستگاه ضد عفونی باید به آن توجه داشت این است که قطعات تشکیل دهنده دستگاه از مرغوبیت بالایی برخوردار باشند.

دستگاه ضد عفونی دست پدالی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557358

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =