خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرواز بیمه دات کام

با شروع فصل پاییز  و بازگشایی مدارس، از آنجا که از آبان کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد، خانواده‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند که فرزندان خود را با اتومبیل شخصی خود به مدرسه برسانند.  عملا سفر با خودروی شخصی ممکن است مشکلات فراوانی از جمله،آلودگی محیط زیست،ناهنجاری‌های ترافیکی و حوادث زیانبارِ رانندگی را تحویل جامعه دهد ولی با توجه به شرایط کرونایی، استفاده از خودروی شخصی چندان هم غیرمنطقی نیست.

از آن‌جا که رفت و برگشت به مدرسه در ساعات پرترافیک صورت می‌گیرد، احتمال تصادفات رانندگی بیشتر است، از این رو برای جبران زیانهای وارد شده به خودرو و پرداخت غرامت در حوادث منجر به جرح، شرکت های بیمه پا در عرصه گذاشته و چند نوع بیمه خودرو و وسایل نقلیه را ارائه می‌دهند. در این مطلب آموزشی قصد داریم در رابطه با بیمه‌های شخص ثالث خودرو و موتور و بیمه بدنه صحبت نماییم، برای اطلاعات در این زمینه، در ادامه با ما همراه باشید.

بیمه شخص ثالث خودرو، بیمه ای اجباری

بیمه شخص ثالث تنها بیمه اجباری خودروها و وسایل نقلیه مختلف است. اگر خودرو فاقد بیمه شخص ثالث باشد، پلیس به محض رویت،  خودروی راننده خاطی را توقیف می‌کند.  با خرید بیمه شخص ثالث، ضمن پیشگیری از جریمه و پرداخت هزینه‌های سرسام آور تعمیر خودرو در صورت بروز تصادفات مختلف، از پوشش های مختلف و مزایای بیمه شخص ثالث بهره مند گردید.

پوشش دهی خسارات مالی و جانی

بنابراین قبل از این‌که از وسیله نقلیه خود استفاده کنید، باید بیمه‌نامه شخص ثالث و میزان اعتبار آن را برای پوشش‌دهی و خسارات مالی و جانی بررسی کنید. (در حقیقت منظور از شخص ثالث، شخص یا اشخاصی ست که توسط راننده مقصر دچار خسارات بدنی و مالی شده‌اند)

انواع خسارت‌ها در بیمه شخص ثالث

لازم است بدانید که در بیمه شخص ثالث، با دو نوع خسارت مواجه هستیم:

Ø خسارات جانی

Ø خسارات مالی

به هرگونه آسیبی که به جسم افراد وارد شود خسارات جانی می‌گوئیم از جمله:

1. زخم و برخورد معمولی تا از کارافتادگی

2. نقص عضو

3. قطع عضو

4. هزینه‌های پزشکی وارد شده در اثر حادثه یا فوت و...

خسارات مالی نیز شامل تمامی خسارات وارد شده برای شخص ثالث و اموال و غیرمنقول وی هستند.

خطاب به تمامی رانندگان خودروهای سبک و سنگین  پیشنهاد می‌کنیم که شما می‌توانید در اسرع وقت  اقدام به استعلام و خرید بیمه شخص ثالث ماشین کرده و از پوشش‌های آن حین خسارات جانی و مالی  بهره‌مند شوید.

جبران خسارات جانی و مالی با بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث موتور

البته موتورها و تصادفات آن‌ها حجم زیادی از ترافیک و خسارت‌های رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند. این‌جاست که پای بیمه‌ شخص ثالث موتور به میان می‌آید.  ماهیت بیمه شخص ثالث موتور سیکلت مشابه بیمه شخص ثالث خودرو است.

همانطور که در مطالب فوق گفتیم، خرید بیمه شخص ثالث، برای هر وسیله نقلیه‌ای از جمله موتور، اجباری است. با این همه حال، متقاضیان این بیمه بیشتر دارندگان اتومبیل هستند تا موتورسواران! در واقع اکثر موتورسواران در سطح شهر بدون خریداری بیمه شخص ثالث در حال تردد هستند و این یک فاجعه است!

به نظر می رسد موتورسواران آشنایی چندانی با مزایای بیمه شخص ثالث موتورسیکلت ندارند و از خطرهایی که بدون بیمه موتورسیکلت آنها را تهدید می کند نیز مطلع نیستند!

پوشش‌های بیمه شخص ثالث موتور سیکلت

بیمه شخص ثالث موتورسیکلت سه مورد کلی را تحت پوشش قرار می‌دهد:

Ø خسارت مالی شخص ثالث

Ø خسارت جانی شخص ثالث

Ø خسارت جانی به راننده

حوادث تحت پوشش بیمه شخص موتور سیکلت

Ø برخورد و تصادف با هر گونه جسم ثابت و یا متحرک

Ø خساراتی که از محموله و یا بار موتور سیکلت به اشخاص ثالث وارد گردد

Ø دیه فوت و یا نقص عضو

Ø هزینه درمان شخص ثالث در صورت بروز مصدومیت به علت تصادف با موتور سیکلت

Ø هر گونه خسارت مالی وارد شده به شخص ثالث

مواردی که تحت پوشش بیمه شخص ثالث موتور قرار نمی‌گیرد

Ø خسارت  وارد شده به موتور سیکلت راننده مقصر

Ø خسارت وارد شده به بار یا محموله موتورسیکلت بیمه‌شده

Ø خسارت وارد شده ناشی از اشعه رادیواکتیو و هر گونه تشعشعات رادیواکتیویته

Ø پرداخت جرائم ناشی از محکومیت قضایی و جزایی

قیمت بیمه شخص ثالث موتور سیکلت و عوامل تأثیرگذار بر آن

نوع موتور سیکلت که به چهار دسته زیر تقسیم می‌شود:

Ø موتور سیکلت گازی

Ø موتور سیکلت دنده‌ای یک سیلندر

Ø موتور سیکلت با دو سیلندر و بالاتر

Ø موتور سیکلت سه چرخ و سایدکار

درنهایت می‌توان گفت هرچقد تعداد چرخ و سیلندر موتور بیشتر باشد،قیمت بیمه ثالث نیز بالاتر خواهد شد.

همچنین تخفیف‌های وسیله نقلیه و راننده نیز در قیمت بیمه شخص ثالث موتور تأثیرگذار هستند.

تصادفات خودرو و موتورها: عامل اصلی جراحت‌های رانندگی

برای استعلام قیمت و خرید بیمه شخص ثالث موتور به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdpartyMotor

بیمه بدنه و تفاوت آن با بیمه شخص ثالث

بیمه شخص ثالث تنها خسارات مالی‌ای که فردی غیر از راننده متحمل شود را پرداخت می‌کند. حال اگر طی تصادف یا حادثه‌ای، خودرو آسیب دید تکلیف چیست؟

بیمه بدنه خودروها، برای تضمین خسارت‌های احتمالی حوادث امری لازم و ضروری است. یکی از انواع بیمه‌هایی که برای رانندگان و وسایل نقلیه بسیار مفید واقع می‌شود؛ بیمه بدنه اتومبیل است. بیمه گزار با پرداخت مبلغ مشخص حق ‌بیمه به شرکت بیمه‌گر و خرید بیمه بدنه ، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث احتمالی خودرو بیمه می‌کند. شرکت بیمه‌گر، طبق این بیمه ماشین، درصورت بروزحادثه، خسارت وارده را براساس شرایط بیمه‌نامه پرداخت نماید.
با توجه به گران بودن خودرو و قطعات یدکی از یک طرف و اجتناب ناپذیر بودن حوادث رانندگی، اهمیت بیمه‌نامه بدنه خودرو به شدت پررنگ می‌شود.

در بیمه بدنه بر خلاف بیمه شخص ثالث، اساس مبلغ حق بیمه بر اساس قیمت خودرو تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که مثل بیمه شخص ثالث،عوامل دیگری مثل دفعات خسارت و درصد تخفیف نیز در حق بیمه تاثیرگذار خواهد بود.

برای سهولت کار خود،  استعلام پوشش‌ها، مقایسه قیمت و خرید بیمه بدنه ماشین را در کمتر از سه دقیقه از لینک زیر انجام دهید:

https://bimeh.com/carbody

خرید اینترنتی بیمه ماشین

خرید اینترنتی انواع بیمه خودرو  از بیمه دات کام

غیرقابل باور است که حرف از بیمه اتومبیل باشد و دو نام مهم مرتبط با آن در ذهن افراد نقش نبندد. بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، دو مورد از مهم ترین انواع بیمه به شمار می‌آیند که وجود آنها برای دارندگان وسایل نقلیه امری ضروری ست!

اگر برای شما سوال است که از کجا می‌توانید بیمه را آنلاین تهیه کنید در جواب باید بگوییم: بیمه دات کام  امکان خرید بیمه را برای همه افراد فراهم کرده است. شما در سایت ازکی می‌توانید انواع بیمه مانند بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه ماشین، بیمه آتش‌سوزی، بیمه مسافرتی، بیمه درمان تکمیلی شرکتی و انفرادی و ... را تهیه کنید. در بیمه دات کام  شما می‌توانید بیمه مورد نظر را انتخاب کنید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و در نهایت بهترین بیمه را تهیه کنید.با مراجعه به  بیمه دات کام bimeh.com) ) این کارگزاری معتبر فروش آنلاین بیمه، می‌توانید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو و موتور خود  را در پاییز 1400 با شرایط تکرارنشدنی بخرید.

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با بیمه دات کام در ارتباط باشید:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کدپستی: 1998653740

پست الکترونیک: info@bimeh.com

شماره تماس:4372-021

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =