رئیس مجلس زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا در آورد/ قالیباف: دانشگاه و دفاع مقدس، دو ید مهم تضمین کننده آینده هستند

ایسنا نوشت: رئیس مجلس گفت: این یک فرصت خوبی است که همیشه آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن است؛ زیرا دانشگاه و دفاع مقدس هر دو ید مهمی بودند که آینده کشور را تضمین کردند.

محمدباقر قالیباف امروز با حضور در جمع نوآموزان گیلانی در مدرسه فرحناز معصومی رشت، اظهار کرد: امروز روز بسیار مبارکی برای شما نوآموزان است و همیشه در خاطرتان ثبت می‌شود. با دل‌های پاک‌تان دعا کنید که ان‌شاالله همه ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم و کشورمان باشیم.

رئیس مجلس ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان شهید پرور گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس، افزود: خیلی از پدران این کشور برای تامین امنیت این مرز و بوم با از خود گذشتگی با دشمن مبارزه کردند و به شهادت رسیدند، این یک فرصت خوبی است که همیشه آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مقارن است؛ زیرا دانشگاه و دفاع مقدس هر دو ید مهمی بودند که آینده کشور را تضمین کردند.

قالیباف گفت: امیدوارم سال تحصیلی پیش رو سال بسیار خوبی برای دانش‌آموزان و معلمان باشد.

 رئیس مجلس بعد از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبستان دخترانه حضرت رقیه (س) رشت، با اولیا دانش آموزان و معلمان دیدار و گفتگو کرد.

یکی از معلمان با گلایه از وضعیت معیشتی فرهنگیان گفت: وضعیت معیشتی معلمان مناسب نیست و با اجرای لایحه رتبه بندی تمام معلمان انگیزه مضاعف گرفته و بیشتر تلاش می کنند.

قالیباف هم در پاسخ به مطالبات این معلم گفت: شب گذشته لایحه رتبه‌بندی در سامانه بارگذاری شد و در روزهای آینده به صحن علنی مجلس می آید.

23215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =