تنها دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مجوز در ایران با شرایط فروش اقساطی

کلینیک‌های پوست و مو بدون تجهیزات مناسب و باکیفیت قادر نخواهند بود حداکثر پتانسیل خود را در عرصه زیبایی و جوانسازی پوست به نمایش بگذارند. بنابراین انتخاب بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد برای بسیاری از صاحبان این کلینیک‌ها در اولویت نخست قرار دارد.

این انتخاب وابسته به عوامل مختلفی است و ممکن است از یک مرکز به مرکز دیگر تفاوت داشته باشد. در اینجا هدفمان این است که انواع دستگاه‌های لیزری که توسط شرکت طاهرتاج مادر وارد و در بازار عرضه شده‌اند را به شما معرفی کنیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۱

دستگاه لیزر تیتانیوم را شاید بتوان خوشدست‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد قلمداد کرد. این دستگاه مجهز به دو هندپیس مجزا بوده که امواج الکترومغناطیسی لیزر را به درون لایه‌های پوست گسیل می‌دارند. با استفاده از این هندپیس‌ها می‌توان تمامی نقاط بدن حتی نقاط ریز و غیر قابل مشاهده را نیز تحت درمان قرار داد.

با خرید لیزر تیتانیوم و استفاده از سه طول موج به کار رفته در این محصول یعنی لیزر الکس، دایود و ان دی: یاگ، کارآمدترین طول موج‌های حذف موهای زائد، قادر به حذف فولیکول‌های مو در هر عمقی از پوست و با هر میزان رنگدانه خواهید بود.

ویژگی‌های دیگر این محصول به طور خلاصه عبارتند از:

  • شعاع لکه (اسپات سایز) بزرگ چهار سانتی متری در لیزر تیتانیوم امکان لیزر مناطق وسیعی از پوست را فراهم آورده و در افزایش سرعت و کاهش مدت زمان جلسات مؤثر است.
  • فناوری خنک‌کنندگی ICE پلاس در این دستگاه، مانع از ایجاد حرارت بیش از حد در سطح پوست گردیده و از سوختگی و تاول زدن بافت‌های اطراف موضع درمان جلوگیری به عمل می‌آورد.
  • لیزر موهای زائد با این دستگاه عملاً بدون درد بوده و هیچ گونه عارضه جانبی بر جای نمی‌گذارد.
  • به دلیل استفاده از دو هندپیس، بسیاری از متخصصان این دستگاه را از نظر بهداشتی تأیید می‌نمایند.
  • صفحه نمایش ۱۵ اینچی این دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید بوده و استفاده از آن بی‌نهایت آسان است.
  • دستیابی به نتایج مطلوب با لیزر تیتانیوم، ظرف مدت ۶ الی ۸ هفته امکان‌پذیر خواهد بود.
  • برخورداری از فیلترهای آب دوگانه، پمپ آب ایتالیایی و منبع تغذیه شش طرفه ساخت کشور ژاپن گواهی دیگر بر کیفیت بالای این دستگاه است.
  • لیزر تیانیوم با قیمتی بسیار مناسب و گارانتی یک ساله توسط شرکت طاهرتاج مادر به فروش می‌رسد.

کاربرد دستگاه لیزر تیتانیوم 2021

دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم با روش سریع و راحت در درمان حذف موهای زائد تغییرات مؤثری ایجاد کرده است. مراجعین می‌توانند بدون احساس درد، از پوستی صاف و بدون مو بهره‌مند شوند. این دستگاه با قابلیت‌های ابتکاری و جدید خود به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که درمانی راحت را ارائه دهد. این روش به‌اندازه‌ای ایمن است که می‌تواند مناطق حساس مانند صورت و بیکینی را تحت درمان قرار دهد. در ادامه کاربردهای مختلف دستگاه تیتانیوم و نحوه عملکرد آن آورده شده است:

تنها دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مجوز در ایران با شرایط فروش اقساطی

رفع موهای زائد صورت

معمولاً موهای صورت به‌صورت تارهای ظریف و نازک دیده می‌شود، اما در برخی از مواقع ممکن است افرادی با موهای زائد ضخیم برای حذف موهای صورت مراجعه کنند. برای افزایش اثربخشی درمان برای این افراد معمولاً تنظیمات متفاوت دستگاه نیاز است. با استفاده از تنظیمات مخصوص دستگاه سوپرانو تیتانیوم می‌توان فقط در یک جلسه درمانی از رشد مجدد موهای صورت جلوگیری کرد. همان‌طور که اشاره شد ازآنجایی‌که این دستگاه به سه طول‌موج مختلف مجهز است، از بین بردن موهای زائد نازک و کرکی در انواع تایپ‌های پوستی راحت، ایمن و سریع امکان‌پذیر است.

رفع موهای زائد بدن

دستگاه لیزر تیتانیوم برای تمام قسمت‌های بدن قابل‌استفاده است. تکنولوژی Quattro 3D با پوشش دهی سطح وسیعی از پوست سرعت درمان را افزایش می‌دهد. درمان با فناوری In-Motion sweeping Motion حذف کامل موهای زائد را تضمین می‌کند. ازآنجایی‌که این روش فولیکول‌های مو را به‌صورت مؤثر و دقیق هدف قرار می‌دهد برای رفع موهای زائد پوست‌های برنزه نیز مؤثر است.

از بین بردن موهای زائد خط بیکینی

همان‌طور که اشاره شد با استفاده از سری‌های مخصوصی که فقط برای ناحیه بیکینی استفاده می‌شود می‌توانید درمانی کاملاً بهداشتی به مراجعین ارائه دهید. بنابراین می‌توانید به مراجعین خود این اطمینان را بدهید که همه درمان‌های ارائه‌شده با دستگاه لیزر تیتانیوم کاملاً ایمن بوده و از انتقال آلودگی جلوگیری می‌شود. علاوه بر بهداشت، سیستم خنک‌کننده دستگاه درد ناحیه بیکینی را به‌اندازه کاملاً مؤثر کاهش می‌دهد.

رفع موهای زائد زیر بغل

سایر روش‌های درمانی موهای زائد در نواحی مانند زیر بغل بسیار دردناک هستند؛ اما با دستگاه لیزر تیتانیوم بدون درد و ناراحتی با سرعت‌بالا می‌توان موهای زائد را برای همیشه از بین برد. با استفاده از فناوری ICE Plus می‌توانید بدون وقفه موهای زائد ناحیه زیر بغل مراجعین را درمان کنید.

تنها دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مجوز در ایران با شرایط فروش اقساطی

دستگاه لیزر پلاتینیوم ۲۰۲۱

مشخصه بارز این سری از دستگاه‌های لیزر موهای زائد، برخورداری آن‌ها از سه طول موج مختلف (الکس، دایود و ان دی: یاگ) و اعمال همزمان این سه طول موج بر سطح پوست است. با خرید لیزر پلاتینیوم قادر به ارائه خدمات رفع موی زائد به هر فردی با هر تناژ پوست و هر جنس مویی خواهید بود.

سرعت فوق‌العاده این دستگاه مرهون تکنولوژی InMotion به کار رفته در آن است. با استفاده از این فناوری، انرژی به طور یکنواخت به سطح وسیعی از پوست منتقل گردیده و با بالا بردن تدریجی حرارت لایه‌های مختلف، عوارض جانبی و درد ناشی از فرآیند لیزر را به حداقل می‌رساند. اسپات شات بالای این دستگاه عامل دیگری است که در افزایش سرعت عمل فرآیند لیزر نقشی تعیین‌کننده را ایفا می‌کند.

از دیگر نقاط قوت این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از سیستم اپتیکی واگراکننده مخصوص که انرژی را به طور بهینه به موضع درمان انتقال می‌دهد.
  • برخورداری از سیستم عامل کاربرپسند و صفحه نمایش ۱۲ اینچی لمسی با تنظیمات اضافی و پیشرفته که رضایت اپراتو و مشتریان را دوچندان می‌سازد.
  • امکان رفع موهای زائد در تمامی نقاط بدن با استفاده از هندپیس مخصوص
  • درمان ضایعات عروقی و مشکلات پوستی مانند کک و مک، خال، رگ‌های عنکبوتی واریسی، همانژیوم‌ها و تلانژکتازی (اتساع مویرگ‌ها).
  • قیمت مناسب نسبت به امکانات باورنکردنی آن
  • سرعت بالای درمان و نیاز به تنها ۶ الی ۸ جلسه برای مشاهده نتایج مطلوب
  • وجود تنظیمات مجزا برای آقایان

تنها دستگاه لیزر تیتانیوم دارای مجوز در ایران با شرایط فروش اقساطی

دستگاه لیزر الکس دایود 2021

 دستگاه لیزر دایود الکس، در این محصول سال ۲۰۲۱ از تلفیق امواج الکساندرایت و دایود استفاده شده است. طول موج دایود با قدرت نفوذ بالا فولیکول‌های مو را در عمیق‌ترین لایه‌های پوست نیز از میان برده و این دستگاه را در زمره بهترین دستگاه‌های لیزر برای پوست‌های برنزه و سبزه جای می‌دهد.

سیستم خنک‌کنندگی قوی این دستگاه مستقیماً سطح پوست را خنک کرده و مانع از آن می‌شود که بافت‌های اطراف تحت تأثیر امواج الکترومغناطیسی قرار گیرند. به این ترتیب می‌توانید اطمینان داشته باشید که صرفنظر از رنگ پوستتان به کمک این دستگاه از هرگونه عارضه جانبی و سوختگی مصون خواهید بود. سیستم خنک‌کننده لیزر الکس دایود در کاهش چشمگیر میزان درد فرآیند لیزر نیز نقش دارد.

برخی از کاربردهای درمانی دستگاه لیزر الکس دایود عبارتند از:

· درمان ضایعات عروقی مانند اتساع مویرگ‌های صورت، تلانژکتازی وریدهای پا (واریس)، وریدهای عنکبوتی واریسی، همانژیوم‌ها و لکه‌های پورت واین.

· از بین بردن ضایعات پوستی رنگدانه‌ای مانند کک و مک و انواع خال مادرزادی یا اکتسابی

· افزایش سرعت کلاژن سازی و متعاقب آن جوانسازی پوست

سخن آخر

در این مطلب سعی داشتیم مروری بر محصولات شرکت واردکننده طاهرتاج مادر داشته باشیم و به معرفی خصوصیات و مزایای هر یک از این دستگاه‌های لیزر موهای زائد بپردازیم. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش این شرکت تماس برقرار نموده و از قیمت‌های به‌روز این محصولات اطلاع یابید. امید آن می‌رود که به کمک این اطلاعات بتوانید مناسب‌ترین و سودآورترین دستگاه لیزر را برای مرکز تخصصی خود انتخاب کنید.

شرایط ویژه خرید اقساطی دستگاه لیزر از مجموعه طاهرتاج مادر:

تیتانیوم دو هندپیس ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقساط ١٨ ماه

  • تیتانیوم تک هندپیس ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقساط ١٦ ماه
  • پلاتینیوم پلاس ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقساط ١٦ ماه
  • پلاتینیوم ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقسط ١٤ ماه
  • الکس دایود ٥٠ درصد نقد ٥٠ درصد اقساط ١٢ ماه

راه‌های ارتباطی با ما:

خانم عابدی ۸۲۵۳ ۳۴۳ ۰۹۱۲

آقای دوستی ۵۴۸۲ ۷۱۸ ۰۹۱۲

خانم صمصامی ۹۵۳۴ ۷۸۶ ۰۹۱۲

آقای کریمی ۰۵۳۹ ۷۷۹ ۰۹۱۲

تهران، خیابان گاندی، خیابان پنجم، پلاک ۲۳، ساختمان شرکت طاهر تاج مادرآدرس: تهران، خیابان گاندی، خیابان پنجم، پلاک 23، ساختمان شرکت بین المللی طاهر تاج مادر

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =