عادل فردوسی‌پور، یاد حمیدرضا صدر را در تلویزیون زنده کرد

ایسنا نوشت: برنامه «فوتبال ۱۲۰» در اولین قسمت از پخش سری جدید، آیتم ویژه‌ای را به یاد حمیدرضا صدر با صدای عادل فردوسی‌پور پخش کرد.

آیتم ویژه «فوتبال ۱۲۰» برای حمیدرضا صدر، شامگاه پنجشنبه، اول مهر در اولین قسمت از سری دهم این برنامه پس از مدتی تعطیلی روی آنتن رفت.

فردوسی‌پور در این آیتم که با تصاویری از حمیدرضا صدر همراه بود، بخش‌هایی از مقدمه آخرین کتاب زنده‌یاد صدر با عنوان «از قیطریه تا اورنج‌کانتی: وقایع یک مرگ از پیش تعیین‌شده» را به یاد او مرور کرد. این کتاب روایتی خودنوشت از زندگی این منتقد سینما و کارشناس فوتبال از روزهای دست‌وپنجه نرم‌کردن با بیماری سرطان است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «همه‌چیز با سرفه‌ای حین خواب شروع شد. مگر نه این‌ که بسیاری از چیزهای مهم حین خواب شروع شده‌اند؟ مگر نه این‌ که رخدادهای بزرگ معمولا از دل کوچک‌ترین وقایع برآمده‌اند؟ مگر نه این‌که پیشامدهای بد بی‌خبر درِ خانه را کوبیده‌اند؟»

سری جدید «فوتبال ۱۲۰» با اجرای حمید محمدی و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور، از ابتدای مهر پخش خود را در شبکه ورزش آغاز کرده است.

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1557722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    37 4
    چه زمانی بشه که برنامه نود برگردد و لااقل یک کم دلمان شاد شود.
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    19 0
    دکتر صدر عزیز.. روحت شاد
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    سلام از افراد هنرمند شاخص که مردم دوستشون دارن استفاده بشه عالیه حتی اونایی که انور اب و هموطن مایند ایشان در حل مشکلات و معضلات جامعه ما میتونن نقش ارزنده ای داشته باشن از پیش کسوتان بازنشستگان تمام حوزها وواستفاده از تمام ظرفیتهای انان غافل نشیم