دومین کنفرانس خبری رئیس جمهور دقایقی پیش آغاز شد.

 به گزارش خبرآنلاین، رییس جمهور در ابتدای این نشست با انتقاد از سیاست های آمریکا در منطقه گفت: سیاست ها عوض نشده، در گذشته آمریکالی لاتین را به گونه ای تصرف می کردند و امروز به نحو دیگر. ماسک ها عوض شده است اما سیاست ها عوض نشده است. 

او با اشاره به کشته شدن بن لادن گفت: کسی را می کشند و بدون آنکه شناسایی بشود در دریا می اندازند. این فرد شریک نفتی آمریکایی ها بود و مدتها در اختیار آمریکایی ها بود او را مسموم کرده بودند و بعد او را کشتند و به دریا انداختند. 

احمدی نژاد گفت: این سیاست آنها بود که بگویند سرکرده تروریست ها را کشتیم. این سوال جدی است که چرا او را به دریا انداخته اند؟ چرا که مشخص می شد که مریض بوده است و دست آمریکایی ها رو می شد. 

رییس جمهور در ادامه گفت: ما خبر دقیق داریم که آمریکایی ها می خواهند برای تسلط پاکستان در تاسیسات هسته ای پاکستان خرابکاری کنند بعد با استفاده از اهرم شورای امنیت زمینه حضور گسترده تر و تضعیف حاکمیت پاکستان را فراهم کنند. 

وی همچنین درباره وقایع بحرین گفت: آمریکایی ها در بحرین می خواهند به عنوان مدعی مردم وارد بشوند و حاکم آنجا را تحت فشار قرار بدهند و خود را به عنوان مدافع حقوق مردم عنوان کنند. این در حالی است که مشکل مردم پایگاه نظامی آمریکا در این کشور است. اگر دولت بحرین رودرروی مردم می ایستد موضوع آمریکاست. 

محمود احمدی نژاد در جمع خبرنگاران هم اکنون در حال سخن گفتن است. هنوز پرسشی در این کنفرانی خبری مطرح نشده است.

امروز بیش از 300 رسانه داخلی و خارجی در صف پرسش از رئیس جمهور قرار دارند.

دقایقی پیش خبری درباره پخش کنفرانس خبری رئیس جمهور به مدت 5 ساعت از رادیو سراسری توسط ایسنا منتشر شد.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 155842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =