هدف جشنواره رسانه‌ای ابوذر، توسعه و ترویج گفتمان انقلاب است

رئیس بسیج رسانه استان یزد گفت: توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ علی محمد پارسائیان در نشست خبری اولین جشنواره استانی رسانه ای ابوذر با بیان اینکه نخستین جشنواره رسانه ای «ابوذر» به همت بسیج رسانه در استان یزد برگزار می شود گفت: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی؛ هدف اصلی این جشنواره است.

وی ادامه داد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر تاکنون در شش دوره به صورت کشوری برگزار شده است که استان یزد نخستین بار میزبان این جشنواره است.

پارسائیان با تاکید بر این‌که انتظار می‌رود این جشنواره فضایی برای نقش آفرینی اصحاب رسانه و شناسایی افراد برتر این حوزه همچنین همگرایی رسانه‌های استان در تولید محتوای گسترده در موضوعات مختلف فراهم کند افزود: رسانه ها می توانند با ایجاد فکر و ارائه آن به جهانیان به نحوی در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند که این نشان از قدرت رسانه در جهت افکار سازی است.

وی افزود: توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

سرهنگ حمید رضا محدث جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج نیز با بیان اینکه این جشنواره کمک شایان توجهی به ارتقای سطح رسانه های استان خواهد کرد گفت: از نگاه استراتژیکی رسانه ها یکی از مهمترین ابزارهای هویت، اقتدار و منافع ملی به شمار می آیند.

وی افزود: این جشنواره فرصتی برای استان یزد بوده تا رسانه و اصحاب آن در سطح کشور رسانه ای شوند فلذا امیدواریم از این فرصت نهایت استفاده توسط شما عزیزان صورت گیرد.

محدث تصریح کرد: در این جشنواره بحث گسترش اخلاق، معنویت، توسعه ارزش های دینی و انقلابی  و تاثیر گذاری بر تمامی مخاطبین با تشکیل شبکه ای مردمی، هدفمند و پویا با بهره گیری از ظرفیت همه وفاداران به انقلاب اسلامی در رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری و سایبری و همچنین تولید محتوای تراز انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: آموزش، جبهه سازی رسانه های انقلاب، حمایت از رسانه های انقلابی و ایجاد روحیه مطالبه گری در رسانه ها را از ماموریت های بسیج رسانه است.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیر استان یزد در اقشار بسیج با اشاره به روایت های جعلی و غیر واقعی رسانه های ضد انقلاب گفت: رسانه ها باید در راستای افزایش بصیرت جامعه در مقابل روایت های کذب جبهه رسانه ای دشمن «روایت پیشرفت» راه بیندازند.

هدف جشنواره رسانه‌ای ابوذر، توسعه و ترویج گفتمان انقلاب است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =