جایزه‌ای دیگر برای فیلم «اولین برف» با بازی شهاب حسینی

فیلم «اولین برف»، ساخته حامی رمضان، کارگردان ایرانی - فنلاندی، با بازی شهاب حسینی، از طرف داوران جشنواره بین‌المللی فیلم «پراگ فبیوفست»، تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «اولین برف» در ادامه حضور خود در جشنواره‌های جهانی، در بخش رقابتی اصلی و همچنین بخش عفو بین‌الملل بیست و هشتمین جشنواره فیلم «پراگ فبیوفست»، به نمایش درآمد.

هیات داوران این جشنواره که در پایتخت کشور چک برگزار شد، از فیلم «اولین برف» با کارگردانی حامی رمضان و بازی شهاب حسینی، تقدیر کرد. 

«اولین برف» که پیش از این در بخش نسل جشنواره فیلم برلین رونمایی شده و جایزه بهترین بازیگر مردِ سینمای فنلاند (یوسی) را هم دریافت کرده بود، زندگی پسربچه‌ای ۱۳ ساله را در یکی از روستاهای فنلاند به تصویر کشیده است که زندگی‌اش با عدم پذیرش درخواست پناهندگی خانواده‌اش دگرگون می‌شود. 

شبنم قربانی، آران و سینا کشوری و کیمیا اسکندی، دیگر بازیگران این فیلم هستند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1558838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    4 0
    چه قدر دلم میخواد این فیلم رو ببینم. خیلی حس خوبی وجود داره تو تیزر فیلم. ماشاالله به حامی رمضان و شهاب حسینی.
  • ناشناس IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    5 1
    مدام داره جایزه میگیره رسانه های معتبر خبراشو پخش نمیکنن و مدام میخوان القا کنن که تو اوج نیست. این بازیگر بار دیگه ثابت کرد که برای تو اوج موندن برای ی سوپرستار موندن به هیج کس و هیچ چیز جز خدا احتیاج نداره.از دستاش که رفت سمت آسمون حین گفتن نامش تو جشنواره معلوم بود.زنده بااد
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      اشتباهی منفی دادم