۰ نفر
۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
توسعه دکل‌های تجمیعی در جزیره کیش

دکل های تجمیعی در جزیره کیش با هدف افزایش کیفیت ارتباطات سیار ساکنان این منطقه توسعه می یابد.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش، به منظور واگذاری نظارت بر پروژه دکل های تجمیعی به شرکت تله کیش با بررسی فنی و هم افزایی با اپراتور های تلفن همراه فعال در جزیره کیش، نقاط مورد نیاز جهت نصب دکل های جدید و مشکلات آنتن دهی در بخش هایی از جزیره کیش شناسایی شد.

مهدی نجاری عضو هیات امنا و رئیس اپراتور تلفن همراه کیش از فرآیند نصب دکل تجمیعی جدید در منطقه فاز A۲ سفین خبر داد و افزود: با افزایش ۶ نقطه دکل تجمیعی جدید بسیاری از مشکلات کیشوندان در حوزه ارتباطات سیار رفع خواهد شد.

نجاری اظهار داشت: با همت سازمان منطقه آزاد کیش و پیگیری های انجام شده، فرآیند نصب دکل تجمیعی جدید در منطقه فاز A۲ سفین آغاز شده است که در آینده نزدیک با نصب تجهیزات اپراتور های تلفن همراه، پوشش مناطق فاز A۱، A۲ سفین و نوبنیاد ۱، تقویت شده و ساکنان این مناطق از خدمات با کیفیت اینترنت همراه بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه از ۵ دکل دیگر با رویکرد افزایش کیفیت و پوشش منطقه نوبنیاد ۲ و۳ و همچنین کارشناسی و اختصاص زمین در نقاطی از شهرک صدف و منطقه ساحلی مرجان خبر داد و افزود: با همکاری اپراتور ها در جهت تسریع در نصب تجهیزات، ساکنان در این مناطق علاوه بر افزایش پوشش از سرویس دیتای با کیفیت بهره مند می شوند.

رئیس اپراتور تله کیش عنوان کرد: مشترکین اپراتور های فعال در جزیره کیش، باید مشکلات خود را در حوزه کیفیت سرویس های ارتباطی و پوشش شبکه، با مراکز تماس اپراتور های تلفن همراه اعلام کنند، به همین منظور مرکز تماس ۹۹۹۰ برای مشترکین اپراتور همراه اول، مرکز تماس ۷۰۰ برای مشترکین ایرانسل، مرکز تماس ۲۰۰ برای مشترکین رایتل و مرکز تماس ۰۷۶۴۴۱۱ برای مشترکین تله کیش آماده پاسخگویی به مشکلات کیشوندان در این خصوص است.

در حال حاضر تعداد ۳۳ دکل فعال به همراه یک دکل میکرو در جزیره کیش به صورت کامل نصب و راه اندازی شده است که انتظار می رود با افزودن نقاط جدید، کیفیت خدمات اپراتور های تلفن همراه فعال در جزیره به نحو مناسبی افزایش یابد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =