فارغ‌التحصیلی خلبانان اف ۴ در همدان و رونمایی از تندیس شهید نوژه با حضور امیر واحدی

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی هوایی ارتش بیش از هر زمان دیگری آماده بوده و توان بالایی در دفاع از آسمان کشور عزیزمان دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی امروز در حاشیه مراسم فارغ‌التحصیلی خلبانان هواپیمای شکاری اف ۴ در همدان و رونمایی از تندیس شهید نوژه در جمع خبرنگاران گفت: پیام ما صلح و دوستی و دکترین نیروی هوایی ارتش و همچنین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دکترین دفاعی است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نیروی هوایی بیش از هر زمانی دیگری آماده دفاع از کشور است، خاطرنشان کرد: پایگاه «شهید نوژه» همدان از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین پایگاه‌های هوایی کشور است.

وی با بیان اینکه ما باید از تجهیزات و امکاناتی که داریم بیشترین استفاده را داشته باشیم، افزود: این مسئله‌ توسط عزیزانمان در پایگاه شهید نوژه همدان به اثبات رسیده است.

امیر واحدی با اشاره به اینکه کوشش دسته جمعی کارکنان این پایگاه شکاری سبب شد این دوره آموزشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، یادآور شد: حضور در مراسم فارغ‌التحصیلی خلبانان در پایگاه شهید نوژه برای ما افتخار است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رهبر انقلاب در حکم انتصاب بنده به این سمت، خواهان نیروی هوایی دانشمند در تراز انقلاب اسلامی هستند که برای تحقق فرامین ایشان ما به حضور جوانان برومند نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کرده و به جوانان انگیزه دهیم تا پای‌کار آمده و منویات فرمانده معظم کل قوا را محقق کنند، افزود: نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران مقتدر و قدرتمند است.

واحدی بیان کرد: تمام تلاش ما باید صرف آماده بودن تجهیزات و پرسنل باشد که خدا را شکر در نیروی هوایی این امر به‌خوبی انجام‌شده و اقتدار و قدرت نیروی هوایی مؤید این مسئله است.

امیر واحدی جایگاه پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان را یکی از مهم‌ترین و استراتژیک ترین پایگاه‌های هوایی کشور دانست و گفت: پایگاه شهید نوژه در جنگ تحمیلی اثبات کرد مرکزی مهم است و به همین دلیل اولین مقصد سفر خود را این پایگاه انتخاب کردم.

فارغ‌التحصیلی خلبانان اف ۴ در همدان و رونمایی از تندیس شهید نوژه با حضور امیر واحدی

فارغ‌التحصیلی خلبانان اف ۴ در همدان و رونمایی از تندیس شهید نوژه با حضور امیر واحدی

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1559931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =