غیر از ظریف،هیچ مسئولی حاضر نشد با پرس تی وی مصاحبه کند

کیهان به نقل از محمدصادق کوشکی نوشت:شبکه پرس تی وی تنها صدای موثر ایران در فضای بین‌المللی است. به نظر من دیگر گزینه‌های بین‌المللی ما، هنوز نتوانسته‌اند آن جایگاهی که باید و شاید را در عرصه جهانی و در بُعد بین‌المللی کسب کنند.

از این رو به نظر می‌رسد که پرس تی وی یکی از ظرفیت‌های مهم ایران در برهه زمانی کنونی است که بایستی قویا جنبه‌های مختلف آن را در راستای منافع کشورمان بسیج کرد و از آنها بهره برد. با این همه متاسفانه من بر این باورم که از پرس تی وی پشتیبانی کافی صورت نگرفته است. به طور خاص مثلا من فکر می‌کنم تاکنون کارگزاران دستگاه سیاست خارجی ما استفاده چندانی از قدرت پرس تی وی و بهره‌گیری از آن در جهت تامین منافع کشورمان نکرده‌اند.

در این زمینه من به طور خاص ندیده ام که دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌ای کشورمان، به‌جز یک بار مصاحبه دکتر ظریف با این رسانه، مصاحبه اختصاصی تفصیلی با شبکه پرس تی وی داشته باشند و از قابلیت‌های آن و مخاطبانش، حال هر تعدادی که در اقصی نقاط جهان باشند، استفاده کرده باشند و به نوعی از برندینگِ پرس تی وی بهره ببرندند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    5 4
    پرس تی وی با کیهان که فرقی نداره! آخه کی میره با کیهان مثلا مصاحبه کنه! سوال و جواب قبل از مصاحبه مشخصه و هیچ مخاطبی هم نداره!
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    5 3
    برند پرس تی وی !! چه شوخی جالبی !@
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
    0 0
    استفاده کردن از تمامی ظرفیت های رسانه ای وانسانی باید سرلوحه تمامی مسئولان کشور باشد .ما چاره ای نداریم جز قوی شدن .اقتصاد ما باید بدون نیاز به جهان خارج خودرا اداره نماید .این به معنی استفاده نکردن از خارج نیست بلکه روی پای خود ایستادن است تا دشمن بداند .حتی اگر دنیا مارا تحریم کند کم نمی اوریم .دشمن به دنبال فرصت است .خدای نکرده کوچکترین ضعفی مشاهده کند خنجرش را فرومیکند