کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به دانش‌آموز نیازمند استان چهارمحال

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز پویش شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریورماه تاکنون ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : جاسم محمدی فارسانی در آیین اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر در دبیرستان فجر اسلام شهرکرد ضمن تقدیر از دفتر نماینه ولی فقیه در استان، استانداری، آموزش و پرورش و دستگاه‌هایی که مجموعه کمیته امداد را همراهی می‌کنند بیان کرد: بیش از ۷۳۰۰ بسته لوازم‌التحریر با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیرین تهیه و برای توزیع در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

وی افزود: این بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان تحت حمایت و غیرتحت حمایت با اولویت مناطق عشایری و مناطق محروم توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به ۳ پویش برگزار شده توسط این نهاد از ابتدای امسال تاکنون ادامه داد: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، پویش اطعام و احسان حسینی برگزار و ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب غذای گرم و سبدهای معیشتی به دست مردم نیازمند استان رسیده است.

محمدی با اشاره به اجرای پویش نذر قربانی اضافه کرد: هم‌زمان با عید قربان نیز بیش از ۴ میلیارد تومان نذورات مردمی در قالب گوشت گرم میان نیازمندان استان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی ماه‌های محرم و صفر نیز با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب غذای گرم و بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: تمام هدف ما در مجموعه این نهاد تهیه لوازم‌التحریر، پوشاک، کفش و تجهیزات هوشمند الکترونیکی برای دانش‌آموزان تحت حمایت و غیرتحت حمایت در راستای ایجاد زمینه تحصیل و آموزش آینده‌سازان کشور است. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =