۷ نفر
۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
نحوه ی اجرای قرعه کشی در اینستاگرام

امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین مشغله های کاری مردم، استفاده از شبکه های مجازی به شدت افزایش پیدا کرده است. فعالیت در این حوزه گاهی جنبه سرگرمی دارد و گاهی هم در جهت گسترش کسب و کار و در نتیجه کسب درآمد خواهد بود. در هر صورت این فعالیت ها موجب پر رونق شدن شبکه های اجتماعی پر طرفدار از جمله اینستاگرام شده است که قطعا کم و بیش با آن آشنایی دارید.

 قرعه کشی در اینستاگرام

یکی از موضوعاتی که در اپلیکیشن اینستاگرام طرفداران زیادی دارد، قرعه کشی در اینستاگرام است. قرعه کشی در این اپلیکشن به معنای برگزاری یک رقابت در میان فالورهای پیچ مشخصی است که در نهایت از میان رقبا، قرعه کشی صورت گرفته و به صورت رندم برنده ها مشخص می شوند. حال در ادامه با ما همراه باشید تا سازوکار قرعه کشی در اینستاگرام را به همراه پارامتر های موثر در برگزاری با کیفیت آن برای شما عزیزان صحبت کنیم.

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام

انتخاب برندگان در بین فالور های پیچ می تواند به دو صورت رندم و یا بالاترین امتیاز صورت گیرد. منظور از قرعه کشی رندمی در واقع انتخاب برندگان به صورت کاملا اتفاقی از میان شرکت کنندگان در مسابقه است؛ به این معنا که شانس تمامی کاربران برای برنده شدن یکسان است اما در قرعه کشی بر اساس بالاترین امتیاز، در واقع کاربری برنده خواهد شد که در رقابت با سایر کاربران بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد.

یکی از مواردی که در زمینه قرعه کشی در اینستاگرام اهمیت دارد، دریافت خروجی اکسل خواهد بود؛ در واقع در یک فایل تحت عنوان فایل اکسل، یک سری اطلاعات در اختیار شما گذاشته می شود که قطعا در مدیریت پیچ بسیار کمک کنده است. با خرید فالور قطعا تعداد افراد شرکت کننده در قرعه کشی بیشتر خواهد بود و همین موضوع خود موجب هجوم فالورهای بیشتر به پیج می شود.

استفاده از ربات قرعه کشی در اینستاگرام

پیچ های که به قرعه کشی در میان کاربران و یا نظرسنجی می پردازند، قطعا دارای فالور های زیادی هستند که با اجرای قرعه کشی سعی در افزایش این فالور ها دارند. تصور کنید که اگر قرار باشد قرعه کشی در میان تعداد زیاد فالور به صورت دستی انجام گیرد، چقدر زمان بر و سخت خواهد بود، پس چه راه حلی وجود دارد؟ به منظور اجرای قرعه کشی در اینستاگرام لازم است که اقدام به خرید ربات اینستاگرام نمایید و کارهای مربوط به قرعه کشی را از طریق این ربات پیگیری کنید.

ربات های اینستاگرامی در واقع قابلیت جدا سازی اطلاعات را به صورت کاملا حرفه ای دارند؛ در واقع با داده هایی که به ربات داده می شود، دسته بندی اطلاعات به عنوان خروجی به دارنده پیچ داده می شود که این اطلاعات حاوی همه آن چیزی است که شما به عنوان دارنده پیج اینستاگرام به آن نیاز دارید. ربات اینستاگرام می تواند به صورت خودکار و بر اساس معیار های مد نظر شما تمامی مراحل قرعه کشی را انجام داده و در نهایت برنده را معرفی کند.

اهمیت خرید بازدید در قرعه کشی اینستاگرام

معمولا پست هایی که در اینستاگرام گذاشته می شود، به صورت عکس و یا ویدیو خواهد بود اما با توجه به اینکه برای تهیه ویدیو های با کیفیت، به صرف زمان و انرژی بیشتری نیاز است قطعا تاثیر گذاری بیشتری را نیز بر جذب مخاطب خواهد داشت. با خرید بازدید به راحتی می توان تعداد بازدید های پیچ خود را بالا برد اما این موضوع چه ارتباطی با قرعه کشی در اینستاگرام دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دارنده پیچ می تواند با تهیه یک ویدیو با کیفیت به تبلیغ پیچ خود و نیز قرعه کشی مربوطه بپردازد که قطعا تاثیر این نوع تبلیغات بیشتر خواهد بود. حال با افزایش بازدید از پیچ، تعداد فالور ها و به تبع آن تعداد کاربران شرکت کننده در قرعه کشی بیشتر خواهد شد و این همان چیزی است که ما نیاز داریم اتفاق بیافتد.

نحوه ی اجرای قرعه کشی در اینستاگرام

 با مزایای قرعه کشی در اینستاگرام آشنا شوید

اصلی ترین مزیتی که می توانیم برای برگزاری قرعه کشی در اینستاگرام نام ببریم، افزایش تعداد فالور های پیچ است که البته به هر اندازه روند برگزاری قرعه کشی برای کاربران واضح تر باشد، قطعا اعتماد آن ها بیشتر جلب شده و در نهایت این اعتماد موجب افزایش تعداد لایک، فالور، کامنت و ...‌ خواهد شد. با کمک ربات اینستاگرامی به راحتی می توان تمامی مراحل انجام قرعه کشی را به وضوح برای کاربران روشن کرد و آن ها را در جریان روند کار قرار داد.

 پیشنهاد ما به شما این است که با خرید لایک، اعتبار پیچ خود را بهبود ببخشید؛ در واقع با خرید لایک و افزایش تعداد لایک ها، اینستاگرام هوشمندانه متوجه پر طرفدار بودن پیچ شما می شود. از دیگر مزایای قرعه کشی در اینستاگرام، گسترش کسب و کار و سپس افزایش درآمد پیچ است چرا که با برگزاری این رقابت ها اعتماد فالور ها به پیچ افزایش یافته و از این طریق به تعامل با پیچ می پردازند.

چرا به قابلیت ارسال دایرکت انبوه نیاز دارید؟

یک قابلیتی که در اینستاگرام برای کاربران مهیا شده است، امکان ارتباط کاربران با یکدیگر از طریق دایرکت یا همان صفحه شخصی است. حال گاهی شما به عنوان دارنده یک پیچ پر طرفدار نیاز به فرستادن دایرکت های فراوان به صورت همزمان دارید اما اینستاگرام این امکان را محدود می کند؛ در واقع تعداد پیام های ارسال شده توسط یک اکانت به کاربران دیگر دارای محدودیت است و نمی تواند از یک حد مجاز بیشتر شود اما راه حل چیست؟

به منظور رفع این محدودیت ها باید به سرویس ارسال دایرکت انبوه دسترسی پیدا کنید و از این طریق محدودیت ها را دور بزنید. این قابلیت به شما کمک می کند که بتوانید برای دایرکت های بسیاری پیام تبلیغاتی بفرستید. حال این فرایند چه تاثیری برای قرعه کشی در اینستاگرام  خواهد داشت؟ شما با خرید قابلیت ارسال دایرکت انبوه می توانید برای خود پست های تبلیغاتی در زمینه قرعه کشی مد نظر را تهیه کرده و با کامنت های هیجان انگیز به دایرکت دیگر کاربرانی که حتی فالور شما هم نیستند، بفرستید. اگر کار خود را درست انجام داده باشید، 

 این نکته را خاطر نشان کنیم که شما حتی می توانید از سرویس ارسال پی وی تلگرام انبوه به منظور افزایش لایک و بازدید از پست خود و در نهایت افزایش فالور استفاده کنید. همانطور که می دانید تلگرام نیز همانند اینستاگرام یکی از اپلیکشن های پرطرفدار است که به راحتی زمینه را برای تبلیغ فعالیت شما در هر زمینه ای مهیا می کند پس این فرصت را از دست ندهید!

نحوه ی اجرای قرعه کشی در اینستاگرام

و در پایان

تمامی سرویس های که خدمت شما عزیزان معرفی کردیم اعم از خرید ربات اینستاگرام، خرید لایک، خرید فالور، افزایش بازدید و.‌.. همه و همه به بهترین نحو ممکن از طریق سایت فالو وان قابل دسترسی است. فالو وان با سابقه درخشانی که در زمینه خدمات دهی مجازی به کاربران دارد، توانسته است به زمره پر طرفدار ترین سایت های خرید ربات اینستاگرام بپیوندد. این سایت با پشتیبانی تمام وقت از محصولات خود، خیال شما را در رابطه با کیفیت، کارایی و بازده مناسب آسوده خواهد کرد پس با اطمینان کامل از محصولات سایت دیدن کرده و خرید کنید!

کد خبر 1560246

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =