امارات چاره‌ای جز کسب نتیجه مقابل ایران ندارد

روزنامه اماراتی البیان در گزارش کاملی به تشریح وضعیت تیم ملی این کشور و برگزاری نخستین جلسه تمرینی پیش از دیدار با ایران پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزنامه البیان امارات در گزارش کاملی به وضعیت تیم ملی این کشور و برگزاری نخستین جلسه تمرینی حریف ایران پرداخته است. این روزنامه اماراتی نوشته است: تیم ملی کشورمان به آمادگی خود برای رویارویی با همتای ایرانی اش ادامه می دهد. تیم ملی امارات به روند جدی تمرینات خود در روزشگاه زعبیل الوصل، برای آمادگی در دیدار پنج شنبه آینده برابر ایران ادامه می دهد. دیداری که از دور سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برگزار می شود.

در ادامه این گزارش آمده است: تیم ملی تمرینات خود را در این اردوی بسته آغاز کرد که شامل 28 بازیکن است. پس از پیگیری دقیق سطح کیفی و فنی بازیکنان در هفته های گذشته با باشگاه هایشان و شرکت آنها در رقابت های لیگ امارات، توسط کادر فنی برای لیست نهایی انتخاب شده اند. کادر فنی به رهبری فان مارویک هلندی و دستیار وی، بر افزایش میزان آمادگی جسمانی اعضای تیم و تلاش برای بالا بردن میزان هماهنگی بین آنها تمرکز دارد در حالی که به کار بر روی جنبه های فنی و تاکتیکی ادامه می دهد. آماده سازی تیم به نحوی انجام می شود که بتواند به هدف مورد نظر برسد.

البیان به تشریح تمرینات امارات پرداخته و نوشته است: از روز اول، تمرینات تیم شاهد رقابت شدید بین بازیکنان بود زیرا همه آنها مشتاق هستند که دستورالعمل های کادر فنی را به طور دقیق اجرا کنند تا از حضور در ترکیب اصلی بازی بعدی با ایران اطمینان حاصل کنند. کادر فنی همچنین مشتاق است همه چیز را در مورد عملکرد و کیفیت بازیکنان نکته برداری کند تا بهترین و آماده ترین گزینه ها را برای پیشبرد اهدافش انتخاب کند. کادر فنی اعلام کرد که تمرینات امارات تا روز دیدار با ایران به صورت روزانه ادامه خواهد داشت و برنامه آمادگی آنها شامل سخنرانی های تئوریک و تمرینات روزانه است ضمن اینکه مشاهده فیلم بازی های اخیر رقبا در مسابقاتشان به منظور شناسایی نقاط ضعف و قوت آنها در دستور کار قرار گرفته است.

این روزنامه اماراتی به گفتگو با سرپرست تیم ملی این کشور پرداخته است: محمد عبید حماد سرپرست تیم ملی کشورمان از روحیه بالای ستارگان تیم جهت آمادگی برای مقابله با ایران تمجید و تأکید کرد که همه در طول تمرینات جدیت و تعهد زیادی از خود نشان دادند. سرپرست تیم به هواداران اماراتی درخصوص پیشرفت و آمادگی بازیکنان اطمینان داد و خاطرنشان کرد که این تیم در اردوی خود سازماندهی شده و تمرینات خود را از روز پنجشنبه آغاز کرده است. وی اظهار داشت که کادر فنی پس از پیگیری دقیق سطح بازیکنان خود در طول رقابت های لیگ امارات، 28 بازیکن را انتخاب کرد و برای همه کسانی که به این لیست دعوت شدند آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست تیم ملی امارات درخصوص اهمیت دیدار برابر ایران نیز به صحبت پرداخت: حماد در مورد اهمیت بازی با ایران سخنانی را به زبان آورد و خاطرنشان کرد که تیم ملی امارات ملزم به کسب نتیجه مطلوب است تا امارات را وارد رقابت با تیم های مدعی کرده و این تیم خود را به عنوان یک مدعی قدرتمند جهت کسب یکی از سهمیه های صعود به جام جهانی معرفی کند. ما به بازیکنان انتخاب شده برای حضور در اردوی تیم ملی اطمینان زیادی داریم و به دنبال ایجاد شرایط مناسب برای ایفای کاملترین برنامه های کادر فنی هستیم و اطمینان داریم که این تیم از حمایت عمومی عظیمی برخوردار خواهد شد. همانند اتفاقی که در مسابقات قبلی اتفاق افتاد.

تیم های ملی ایران و امارات روز پنج شنبه 15 مهر در استادیوم زعبیل شهر دبی به مصاف هم می روند. دیداری که قرار است ساعت 20:15 به وقت تهران برگزار شود. ملی پوشان سپس راهی تهران شده و خود را برای جدال حساس 20 مهر مقابل کره جنوبی آماده می کنند. دیداری که در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود

بیشتر بخوانید: شاهکار تنیسور زن ایرانی در تور جهانی تنیس و صعود به گرنداسلم

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =