بازیگر نامزد اسکار برای بازی در نقش یکی از شخصیت‌های منفی وسترن «جانگو آزاد شده» تازه‌ترین ساخته کوئنتین تارانتینو مذاکره می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین، حضور لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم جدید تارانتینو در هفته‌های اخیر مورد توجه سایت‌های خبری بوده، هرچند به گفته منابع نزدیک به پروژه هنوز هیچ قراردادی امضاء نشده و مذاکرات در مراحل اولیه است.

با این حال، بازیگر نامزد اسکار دوست دارد در «جانگو آزاد شده» نقش‌آفرینی کند. این فیلم یک وسترن اسپاگتی درمورد برده‌‌ای به نام جانگو در غرب وحشی است که برای پیدا کردن همسرش با یک جایزه‌بگیر همراه می‌شود.

دی‌کاپریو در صورت توافق نقش موسیو کالوین کندی صاحب کشت‌زاری به نام کندیلند را ایفاء خواهد کرد. کالوین از کندیلند برای آزار و اذیت زنان برده و واداشتن مردان برده برای انجام مسابقه تا حد مرگ استفاده می‌کند. کندی در یک مسابقه پوکر برنده می‌شود و زن جانگو را تصاحب می‌کند.

برابر با فیلمنامه فعلی شخصیت کالوین تا ساعت دوم ظاهر نمی‌شود و تا خروج از داستان حضوری بارز در فیلمنامه دارد.

در هالیوود گفته می‌شود تارانتینو نقش نازی بدجنس فیلم «لعنتی‌های بی‌آبرو» را برای دی‌کاپریو نوشته بود، اما این همکاری محقق نشد.

این نقش در نهایت به کریستوف والتس رسید که به خاطر آن برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد. (والتس احتمالا در «جانگو آزاد شده» نقش یک جایزه‌بگیر را به عهده خواهد داشت که به جانگو کمک می‌کند و او را آموزش می‌دهد.)

ویل اسمیت برای بازی در نقش جانگو وارد مذاکره شد، اما ظاهرا مذاکرات بی‌نتیجه بود و اکنون تارانتینو احتمالا گزینه‌هایی چون جمی فاکس و آیدریس البا را در نظر دارد.

کندی تنها شخصیت منفی «جانگو آزاد شده» نیست. او یک برده خانگی به نام استفن دارد که به دیگر برده‌ها امر و نهی می‌کند و جانگو پس از شکست کندی باید با او روبرو شود. این احتمال هست که ساموئل ال. جکسون بازیگر فیلم «داستان عامه‌پسند» تارانتینو در این نقش ظاهر شود.                   

تارانتینو سال 1994 با «داستان عامه‌پسند» جایزه نخل طلای جشنواره کن را برد و برای این فیلم اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی را  هم گرفت.

«سگدانی»، «جکی براون»، «بیل را بکش: جلد 1»، «بیل را بکش: جلد 2» و «گرایندهاوس» از دیگر فیلم‌های اوست.

دی‌کاپریو فیلم زندگی‌نامه‌ای «جی. هوور» به کارگردانی کلینت ایستوود را آماده نمایش دارد. او سه بار برای فیلم‌های «چه چیزی گیلبرت گریپ را می‌خورد»، «هوانورد» و «الماس خونین» نامزد اسکار بوده است.

هالیوود ریپورتر / 8 ژوئن / ترجمه: علی افتخاری

5858 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    وای وای .عجب فیلمی بشه این فیلم.