هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می‌دهد. همچنین در یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکانِ ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت ۸ مهر ماه (مصادف با ۳۰ سپتامبر)، روز جهانی ناشنوایان، بستۀ اینترنت هدیۀ ایرانسل، برای حدود ۸۰۰۰ نفر از مشترکان ناشنوا فعال می‌شود.

این بستۀ هدیه ۱۰ گیگابایتیِ یک ماهه، برای مشترکانی فعال می‌شود که فهرست آنها، پیشتر از طرف انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مربوطه، به ایرانسل ارسال شده است.

همچنین همزمان با یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکان ناشنوا می‌توانند به صورت پیامکی، دسترسی به این خدمت را فعال کنند.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ۹ مهر ماه ۱۳۹۹، همزمان با روز جهانی ناشنوایان، طی مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره، معاونان و مدیران ایرانسل و نیز نمایندگان انجمن‌های مردم‌نهاد فعال در حوزۀ ناشنوایان و جمعی از اصحاب رسانه، ‌در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، برای نخستین بار در ایران این امکان را فراهم کرده بود تا مشترکان ناشنوا بتوانند از طریق ارتباط ویدیویی با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان، با استفاده از «زبان اشاره»، پشتیبانی لازم را دریافت کنند.

هدیه ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

در فاز نخست این طرح، این امکان برای مشترکانی که فهرست اسامی آنها توسط سازمان‌های مربوطه به ایرانسل ارسال شده بود، در دسترس قرار داشت. پس از یک سال و با دریافت بازخوردهای مثبت، ایرانسل این امکان را برای تمام مشترکان ناشنوا و کم‌شنوای خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت پیامکی، این خدمت را فعال کنند.

ایرانسلی‌هایی که متقاضی دریافت خدمت تصویری ارتباط با مشتریان با زبان اشاره هستند، می‌توانند از خط ایرانسلی خود، عدد ۱ را به شمارۀ ۲۴۶۰ پیامک کنند تا به این ترتیب، درخواستشان ثبت و امکان برقراری تماس تصویری با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل، از طریق وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من، روی شماره آن‌ها فعال شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =