هنوز دوز دوم واکسن برکت در اصفهان تامین نشده است

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با اشاره به اینکه هنوز دوز دوم واکسن کرونا در اصفهان تامین نشده است، گفت: ۵۹ درصد اصفهانی ها دوز اول و ۲۱ درصد هم هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کردند.

رضا فدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به اینکه شرایط تزریق روزانه بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در اصفهان فراهم است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۵۹ درصد در اصفهان دوز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند و ۲۹ درصد هم به طور کامل در برابر کرونا واکسینه شدند و بیشترین واکسن تزریق شده سینوفارم است.

وی با اشاره به اینکه روزانه ۵۰ الی ۶۰ هزار نفر برای دریافت واکسن کرونا اقدام می کنند، تصریح کرد: این میزان تزریق واکسن به هیچ وجه مناسب نیست و قطعا ما دچار موج ششم کرونا می شویم و نیاز است که در یک همبستگی اجتماعی شهروندان از واکیسناسیون استقبال کنند تا بتوانیم مانع از بروز موج های بعدی کرونا و فشار مضاعف به سیستم درمان شویم.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: هنوز شهرستانی در استان اصفهان به طور کامل نسبت به کرونا واکسینه نشده است و شهرستانهای اردستان، نطنز، گلپایگان نسبت به سایر شهرستانها در تزریق واکسن پیشگام هستند.

وی افزود: نیمی از عشایر هم در هنگام ییلاق در اصفهان واکسینه شدند و مابقی هم در هنگام خروج از اصفهان واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

فدایی گفت: کمبود واکسن برکت کماکان در اصفهان برقرار است و امیدواریم بتوانیم دوز دوم دریافت کنندگان واکسن برکت را تامین کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1560867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =