5 نکته مهم که در مورد سرور مجازی ترید باید بدانید!

اگر شما هم یک تریدر در بازارهای مالی مثل ارز دیجیتال یا فارکس هستید، قطعا می‌دانید که به یک سرور مجازی ترید برای فعالیت در صرافی‌ها و بازارها نیاز دارید. بسیاری از افراد به اشتباه برای فعالیت در این بازارها، از آی پی داخلی و یا از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده می‌کنند.

اما این کار می‌تواند خطرات زیادی مثل مسدود شدن اکانت و یا بلوکه شدن سرمایه را به همراه داشته باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با 5 نکته مهم در مورد سرور مجازی ترید آشنا کنیم.

نکته اول: از سرور مجازی لوکیشن خاص استفاده کنید!

اولین نکته و مهم‌ترین نکته این است که از سرور مجازی ترید لوکیشن خاص استفاده کنید. شاید برای شما سوال باشد که لوکیشن خاص به چه معنی است؟ سرور لوکیشن خاص در واقع مربوط به کشوری است که شما به آن متصل می‌شوید. برخی کشورها مثل آلمان، کانادا، آمریکا، انگلستان و... کشورهایی هستند که از دید صرافی‌ها و بازارهای مالی مشکوک به نظر می‌رسد چرا که بسیاری از افراد برای تغییر آی پی، به این کشورها متصل می‌شوند.

برای اینکه این مورد را حل کنید، بهتر است از یک سرور مجازی ترید لوکیشن خاص از کشورهایی مثل لیتوانی، نروژ، ترکیه، اسپانیا و... استفاده کنید. این کشورها استفاده کمتری نسبت به کشورهایی که در بالا گفته شد دارند و شما می‌توانید با اطمینان بیشتری در بازارهای مالی ترید کنید.

نکته دوم: از سرور مجازی ترید با قابلیت کیل سوییچ استفاده کنید!

نکته مهم دوم این است که مطمئن شوید سرور شما قابلیت کیل سوییچ را داشته باشد. قابلیت کیل سوییچ در واقع به این معناست که اگر هنگام اتصال و استفاده از سرور مجازی، اینترنت شما قطع شد، ناگهان آی پی شما به آی پی ایران تغییر نکند و باعث شک و ابهام صرافی ها و بازارهای مالی شود. در واقع کیل سوییچ به شما کمک می‌کند که حتی در صورت قطع شدن اینترنت، آی پی شما بر روی کشور متصل شده باقی بماند و تغییر نکند.

بسیاری از صرافی ها از جمله بایننس، کوکوین و... بر روی تغییر آی پی حساس هستند و اگر قابلیت کیل سوییچ بر روی سرور شما فعال نباشد، می‌توان احتمال داد که اکانت شما زیر سوال برود و مسدود شود.

نکته سوم: از سرور مجازی ترید با سرعت بالا استفاده کنید!

سرعت نیز یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم برای تریدرها است. همه تریدرها از فرصت‌های بازار استفاده می‌کنند و در فرصت مناسب معاملات پر ریسک و پر سودی انجام می‌دهند. حالا فرض کنید سرعت سرور مجازی ترید شما کافی نباشد. در این حالت ممکن است معاملات و فرصت های بزرگی را به دلیل کندی سرعت از دست بدهید. بنابراین قبل از خرید سرور مجازی ترید، مطمئن شوید که از سرعت بالایی برخوردار خواهید شد.

نکته چهارم: از سرور مجازی ترید با اپلیکیشن و نرم افزار اختصاص استفاده کنید!

بسیار مهم است که اتصال شما به سرور مجازی کار آسان و سریعی باشد. در واقع خیلی خوب است اگر نیاز نباشد برای ترید کردن و معامله‌ کردن مسیر سختی را پیش بگیرید. بنابراین بهترین راه این است که سرور مجازی تهیه کنید که به شما اپلیکیشن بر روی موبایل و یا نرم افزار اختصاصی برای سیستم ارائه دهند.

با داشتن اپلیکیشن و یا نرم افزار شما به راحتی می‌توانید تنها با باز کردن نرم افزار و با یک کلیک به سرور مجازی ترید متصل شوید و شروع به ترید و معامله‌گری کنید. بنابراین این نکته مهم را در نظر داشته باشید.

نکته پنجم: از یک وب سایت و یا شرکت معتبر خرید کنید!

پس از 4 نکته بالا، حالا باید به دنبال یک وب سایت معتبر بگردید تا از خدمات سرور مجازی ترید استفاده کنید. معتبرترین وب سایت ها در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی ترید، سایت هایی مثل بیت سرور، ایران سرور، وب داده، میزبان فا و... هستند که می توانید از خدمات آنها استفاده کنید.

در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات وب‌سایتی استفاده کنید که پشتیبانی، نرم افزار اختصاصی، سرور لوکیشن خاص و سرعت بالایی به شما ارائه می‌کنند و سابقه فعالیت زیادی دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1561267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =