مهار سردار آزمون و مهدی طارمی با «مدافع هیولا»!

دنیای ورزش تورنتو نوشت: در آستانه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در مسابقات انتخابی جام جهانی، فیزیکی بودن مهاجمان ایران دغدغه تیم حریف است.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی روز سه شنبه این هفته در دیداری حساس در ورزشگاه آزادی میهمان تیم ملی ایران است؛ مسابقه‌ای که برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و کسب سه امتیاز در آن می‌تواند کار تیم برتر را در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ راحت تر کند.

کُره‌ای ها در هفته‌های اخیر از مسائل مختلفی به عنوان مشکلات احتمالی تیم کشورشان در تهران یاد کرده‌اند؛ از ارتفاع بالای این شهر گرفته تا فضای رعب آور ورزشگاه آزادی و مسافت طولانی تا ایران.

رسانه‌های این کشور علاوه بر این، به مسائل فنی هم توجه دارند و در آستانه مسابقه دو تیم به ارائه راهکاری برای مهار مهاجمان فیزیکی ایران از جمله سردار آزمون و مهدی طارمی پرداخته‌اند.

سایت «osen» با اشاره به طلسم نبردن‌های کره جنوبی در ورزشگاه آزادی برابر ایران، نوشت: «ایران مهاجمانی دارد که در فوتبال اروپا هستند از جمله سردار آزمون (۲۶ ساله - زنیت)، مهدی طارمی (۲۹ ساله - پورتو) و علیرضا جهانبخش (۲۸ ساله - فاینورد) آزمون در بازی ایران مقابل امارات پنالتی از دست داد در حالی که طارمی گل پیروزی را به ثمر رساند. به طور سنتی، مهاجمان ایران از نظر فیزیکی برتر هستند و در بازی هوایی مهارت دارند. کره که از نظر قدرت بدنی در آسیا عقب نیست، در بازی با ایران تمایل زیادی به مبارزه دارد.»

این سایت در ادامه نوشت: «با این حال در کره کیم مین جائه "مدافع هیولا" وجود دارد. در دیدار با سوریه، کیم مین جائه توانایی جنگندگی فوق العاده خود را نشان داد. با حضور کیم که بازیکن فنرباغچه ترکیه است، بازی با ایران هم اطمینان بخش است.»

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =