افزایش شهرهای آبی و زرد در روز کاهش محسوس مرگ‌ومیر کرونایی

کاهش مرگ و میر و ابتلای بیماران جدید نشانه آن است که در روز آبی شدن برخی شهرستانها، برنامه واکسیناسیون عمومی کشور به اهداف خود نزدیک شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز نشانه های واضحی از موفقیت برنامه واکسیناسیون عمومی کرونا هم در نقشه کرونایی کشور و هم در تعداد مرگ و میر این بیماری مشاهده می شود. آنطور که آمار می گوید امروز ۱۷۳ تن از هموطنان به خاطر این بیماری جان باخته اند که حدود یک پنجم مرگ و میر در اوج پیک پنجم بیماری است.

مهمترین اخبار کرونایی امروز و لینک های دسترسی به آن در زیر قابل مشاهده است:

واکسیناسیون تنها راه کار موثر برای بازگشایی مدارس در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش واکسیناسیون تمام دانش آموزان، معلمان و کادر اداری را تنها راه کار موثر برای بازگشایی مدارس عنوان کرد.

تحویل ۵ میلیون دز واکسن رازی به وزارت بهداشت/ تا آبان تولید به ۲۰ میلیون دز می‌رسد

سخنگوی موسسه تحقیقات واکسن وسرم سازی رازی گفت: تاکنون پنج میلیون دز واکسن رازی کووپارس تولید شده که اگر تست های کنترلی آن تکمیل شود آماده عرضه به بازار خواهد بود و در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار می گیرد.

چه زمانی محدودیت‌های کرونایی برداشته می‌شود؟

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید باید برای برداشتن محدودیت ها احتیاط زیادی کرد، گفت: تا وقتی ۵۰ تا ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور دو دوز واکسن کرونا را نزده باشند محدودیتها برقرار است.

ارت دیجیتال صادر شده از سوی وزارت بهداشت، تنها مدرک معتبر واکسیناسیون

 سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: تنها مدرک معتبر واکسیناسیون ایران، کارت دیجیتال صادر شده از سوی وزارت بهداشت است.

اعلام آمار مرگ و میر روزانه کرونا/ شناسایی ۷ هزار و ۶۵۰ بیمار جدید

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۷۳ بیمار کووید - ۱۹ در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

افزایش شهرهای آبی و زرد در روز کاهش محسوس مرگ‌ومیر کرونایی

پیش‌بینی روند افزایشی کرونا در استان یزد طی هفته‌های آینده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: آمارها نشان می‌دهد چرخه انتقال بیماری کرونا در استان فعال‌تر شده و پیش بینی می‌شود در هفته‌های آینده نیز آمار مبتلایان به بیماری کرونا افزایش خواهد یافت.

دستورات مهم رییسی درباره حضور کامل کارکنان، بازگشایی مدارس،تشویق واکسیناسیون

رییس‌جمهوری با بیان اینکه باید به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم، گفت: با گسترش و تکمیل واکسیناسیون شاهد آموزش حضوری در مدارس خواهیم بود.

نتیجه عجیب یک تحقیق: مسواک بزنید کرونا نگیرید

نتیجه یک مطالعه نشان می‌دهد که با رعایت بهتر بهداشت دهان و دندان می‌توان به پیشگیری از ابتلا به موارد شدید کرونا کمک کرد.

واکسن پاستوکووک ایمن‌ترین واکسن دنیا

بیگلری، رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: انستیتوپاستور ایران به‌عنوان تنها انستیتوپاستور جهان وارد طراحی و تولید واکسن شد. این واکسن قابلیت تزریق به سنین ۳ تا ۱۸ سال و بالاتر از ۱۸ سال را دارد.

واکسن مشترک ایران-کوبا ۹۹ درصد ایمنی‌زایی دارد

رییس انستیتو پاستور ایران گفت: واکسن پاستوکووک بر روی ۲۴ هزار نفر در کشور مورد مطالعه قرار گرفت و ۹۹ درصد ایمنی‌زایی دارد.

افزایش اضطراب و افسردگی در دوران کرونا

بر اساس آماری که از ماه آگوست تا ژوئیه ۲۰۲۰ به صورت آنلاین جمع‌آوری شده‌است، پژوهشگران CDC یک و نیم میلیون پاسخ را در خصوص شدت علائم اضطراب و افسردگی در این دوره مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

توضیحات دکتر مرندی درباره واکسن مناسب برای ایمنی کودکان از کرونا

متخصص کودکان درباره تزریق واکسن کرونا در کودکان توضیح داد.

افزایش شهرهای آبی و زرد در روز کاهش محسوس مرگ‌ومیر کرونایی

هرگونه تجمع و دورهمی زنگ هشداری برای آغاز پیک جدید شیوع کروناست

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با پایان ماه محرم و صفر، برگزاری هرگونه مراسم جشن و عروسی هشداری برای آغاز پیک جدید شیوع بیماری خواهد بود.

متخصص عفونی: بین تزریق واکسن کرونا و آنفلوآنزا فاصله بیندازید

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا و متخصص بیماری‌های عفونی گفت: واکسن آنفلوآنزا از فرانسه و هلند به کشور وارد شده و بهتر است فاصله تزریق آن با واکسن کرونا یک هفته باشد.

دردسر عروسی‌های بعد از ماه صفر/ پزشکان نگرانند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وضعیت شکننده کرونا دراستان، گفت: با توجه به پایان گرفتن ماه صفر، نگران شروع موج جدید عروسی ها و دورهمی ها و در پی آن اوج گیری دوباره کرونا احتمال پیک ششم کرونا می رود.

عزت‌الله مهرآوران درگذشت

عزت‌الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بر اثر عوارض بیماری کرونا از دنیا رفت.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =