اینترنت هدیۀ ایرانسل برای حمایت از آموزش آنلاین، فعال شد

ایرانسل به دانشجویان و طلاب، معلمان و استادان دانشگاه، اینترنت رایگان ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰، در راستای تحقق عدالت آموزشی و کمک به تسهیل فرآیندهای آموزش آنلاین در شرایط شیوع بیماری کرونا، مطابق با سیاست‌های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این بسته‌های اینترنت هدیه را فعال کرده است.

بر این اساس، بستۀ ۳۰ گیگابایتی اینترنت برای دانشجویان و طلاب، بستۀ ۴۰ گیگابایتی اینترنت برای معلمان و بستۀ ۶۰ گیگابایتی اینترنت برای استادان دانشگاه فعال شده است.

این بسته‌ها، بر اساس فهرست دریافتی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و بر مبنای درخواست‌های ثبت شده در سامانۀ ICT Gifts فعال شده است.

مهلت اعتبار هر یک از بسته‌های فوق، ۶ ماه است.

ایرانسل پیش از این، همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ و نیز در سال تحصیلی گذشته، با فراهم کردن امکانات دسترسی آسان به تحصیل آنلاین در شرایط کرونا، تعرفۀ استفاده از اینترنت سامانۀ شاد را برای معلمان و دانش‌آموزان، رایگان کرده بود.

نخستین ارائه‌دهندۀ 5G در ایران، همچنین امسال و همزمان با فصل جدید آموزش، امکان استفادۀ رایگان از پلتفرم آموزش آنلاین «دانا پلاس» را نیز برای مشترکان خود فراهم کرده بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =