هر ۳ ثانیه یک تماس با ۱۱۰ برقرار می‌شود

باشگاه خبرنگاران نوشت: سردار رحیمی گفت: هر ۳ ثانیه یک تماس و هر ۶ ثانیه یک عملیات فوریت پلیس توسط ۱۱۰ انجام می‌شود.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: تمام تلاش ما جلب و ارتقای رضایت مردم گرانقدر و هوشمند سازی پلیس برای حل سریع‌تر مشکلات مردم است.وی افزود: امروز با مجاهدت و ایثار شبانه روزی همکارانم در حوزه‌های مختلف پلیس پایتخت، امنیت پایدار، با ثبات و مطلوبی را در پایتخت شاهد هستیم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه برابر شاخص‌ها و مولفه‌های موجود، امنیت پایتخت خوب و مطلوب است، بیان کرد: هر ۳ ثانیه یک تماس و هر ۶ثانیه یک عملیات فوریت پلیس توسط ۱۱۰ انجام می‌شود.

وی افزود: روزانه بیش از ۱۰ هزار اقدام عملیاتی توسط یگان‌های ۱۱۰ انجام می‌شود که تلاش کرده ایم  تا زمان حضور در صحنه را تا حد امکان کاهش دهیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به افزایش رضایت مندی مردم از یگان ۱۱۰، گفت: در نظرسنجی‌ها و بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد که بیش از ۹۲ درصد کسانی که با این سامانه تماس گرفته اند از عملکرد آن رضایت داشته اند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری ۷۲ درصد جرایم در پایتخت را کشف کرده ایم، تصریح کرد: با نگاه کشف جرم و دستگیری مجرمان، اقدامات شاخص و ارزنده‌ای داشته ایم؛ چرا که معتقدیم براساس این دو محور، بهتر می‌توان به نتایج مطلوب رسید.

وی افزود: ۲۰ درصد سرقت‌های کشور در تهران کشف می‌شود و در ۶ ماهه اول سال جاری با اقدامات آفندی موفق شده ایم که سهم وقوع سرقت را در پایتخت کاهش دهیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه برخورد با جرائم جنایی و خشن جزو اولویت‌های پلیس پایتخت است، بیان کرد: از کوچکترین جرائم خشن هم نمی‌گذریم؛ از این رو با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه جرائم خشن و مهمه، ۱۰ درصد این جرائم در ۶ ماهه سال جاری کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه در جرائم جنایی ۵ درصد کاهش داشته ایم، گفت: برخورد با حاملان سلاح سرد و گرم از اولویت‌های دیگر ماست که در ۶ ماهه سال جاری، ۳۵۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شده است.

سردار رحیمی ادامه داد: به اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس هشدار جدی می‌دهم که منتظر برخورد قاطع پلیس و دستگاه قضا باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح برخورد با محکومان فراری در ۶ ماهه اول امسال، گفت: در این مدت یک هزار و ۲۳ نفر محکوم فراری دستگیر شدند و این طرح با جدیت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به رسیدگی به پرونده‌های مهم فساد اقتصادی، اظهار کرد: امروز پلیس با قاطعیت با مخلان و اخلال گران نظم و امنیت اقتصادی، اجتماعی و... برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد امنیت روانی مردم را مختل کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس در فضای سایبری با قاطعیت، اقتدار و با تسلط و اشراف کامل حضور دارد، تصریح کرد: به ۸ هزار و ۵۷۳ پرونده در ۶ ماهه سال جاری رسیدگی شد که ۱۰۰ درصد جرائم این حوزه کشف شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با شیوع ویروس منحوس کرونا پلیس پایتخت همراه و همگام با حافظان سلامت در این حوزه نقش آفرینی می‌کرد، گفت: در این مدت نه تنها از ماموریت‌های ما کاسته نشده است، بلکه در بسیار اوقات با آماده باش ۱۰۰ درصدی اجرای ماموریت می‌کردیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس، شورای شهر و خبرگان رهبری به صورت همزمان در پایتخت، گفت: در انتخابات، پلیس پایتخت، امنیت ۴ هزار و ۶۰۰ شعبه را به خوبی تامین کرد.

۲۳۵۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1562996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =