دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه از شاتل موبایل بسته اینترنت رایگان دریافت کردند

با توجه به شروع فعالیت غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۱۴۰۰، شاتل موبایل به منظور ایجاد سهولت در فعالیت های آموزشی آنلاین، امسال هم به دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه بسته اینترنت هدیه اعطا کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، در این طرح، بسته های شش ماهه اینترنت با حجم ۳۰ گیگابایت برای دانشجویان، ۴۰ گیگابایت برای معلمان و ۶۰ گیگابایت برای استادان دانشگاه در نظر گرفته شده و این بسته ها برای تمامی دانشجویان، معلمان و اساتیدی که مشترک سیم‌کارت‌های شاتل موبایل هستند و شماره سیم‌کارت شاتل موبایل آنان از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این اپراتور معرفی شده، به صورت خودکار فعال شده است.

پیش از این نیز در زمان همه‌گیری ویروس کرونا شاتل موبایل در چند نوبت به دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه بسته های رایگان اعطا کرده و با رایگان سازی اینترنت سیم‌کارت شاتل موبایل برای سامانه های آموزشی دانشگاهی و دانش‌آموزی برای تسهیل «آموزش از راه دور» اقدام کرده بود.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و  4G/LTEدر سراسر کشور با پیش‌شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =