چرا نهال گردو و نهال بادام بیش از نهال های دیگر مورد توجه هستند؟

به جای اینکه به نهال گردو و نهال بادام به عنوان یک گیاه نگاه کنیم ، از نظر اقتصادی پس از کاشت این نهال ها بسیار ارزشمند در نظر گرفته شده است. تصور کنید چندین نهال گردو یا بادام را در سال اول با قیمت ناچیز خریداری کنید و پس از دو تا سه سال با کمترین میزان آبیاری ، به ویژه انواع نهال گردو چندلر ، خوشه ای ، فرنور و ژنوتیپ برتر، یا نهال بادام در طرف دیگر نهال بادام دیرگل ، فرانیس و تونو ، در سال دوم شروع به باردهی می کنند.

با سود و نحوه رشد نهال گردو آشنا شوید

به طور طبیعی ، با گذشت سالها ، معمولاً یک درخت گردوی بالغ هفتاد تا صد کیلوگرم محصول در سال تولید می کند. قابل ذکر است که قیمت آجیل مانند گردو بستگی به قیمت ارز دارد و با روند صعودی قیمت ارز در هر زمان ، سود سالانه فروش گردو افزایش می یابد. درخت گردویی که می تواند ۸۰ تا ۱۰۰ سال پس از تبدیل شدن به یک درخت بالغ عمر کند.

برای درک بهتر این موضوع ، بهتر است یک محاسبه ساده را با هم انجام دهیم. سال گذشته قیمت هر کیلوگرم گردو با پوست حدودا ۷۰ هزار تومان بود و امسال ۱۲۰ هزار تومان است. اگر کشاورز دارای ۱۰۰ درخت گردو باشد و هر درخت حداقل ۶۰ کیلوگرم محصول دهد ؛ رقم نهایی حدود ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود که واقعاً قابل توجه است! بنابراین می توانید به روند کاشت هر نهال گردو به عنوان یک سرمایه گذاری بزرگ و بسیار سودآور توجه کرد.

نهال گردوی خوب بی شک شما را به مناسب ترین محصول گردوی برداشت شده نزدیک می کند. همانطور که گفتیم ، انتخاب مناسب ترین نهال گردو از بین انواع مختلف نهال گردو کاملاً به شرایط شما بستگی دارد. اما آنچه به هیچ چیز بستگی ندارد این است که می توانید در هر شرایطی بهترین نهال گردو را خریداری کنید.

بنابراین شما باید عوامل مختلف را در نظر بگیرید و برای خرید بهترین نهال گردو و انتخاب مطمئن برای دستیابی به سود خوب ، مشاوره بگیرید. توصیه می کنیم قبل از اقدام به هزینه زیاد برای شروع این تجارت پر از سود، با کارشناسان نهالستان مشورت کنید تا قیمت نهال گردو را دانسته و اطلاعات لازم را از نحوه رشد درختان تا باردهی بدست آورید.

چرا نهال گردو و نهال بادام بیش از نهال های دیگر مورد توجه هستند؟

معرفی پرفروش ترین و بهترین انواع نهال گردو در بازار

هم اکنون بیش از ۳۰ رقم ارقام نهال گردو با از جمله : نهال گردو پیوندی چندلر،نهال گردو فرنور،گردو خوشه‌ای، پیوندی تو سرخ، ژنوتیپ آریا ، کانادایی، شیلی، بیلچک، پاریزین، پدرو (Pedro)، پکان آمریکایی، پیوندی فرانکت، خوشه اسرائیلی، تویسرکان و .. در نقاط مختلف کشور در دسترس می باشد.

اساساً هنگام شروع ساخت و احداث باغ گردو ، به جز سلیقه خود، باید به مناسب بودن نهال ها با شرایط منطقه (به ویژه شرایط آب و هوایی ، خاک ، شیب زمین ، سطح آب) و نوع طعم آن توجه کنید.

بر اساس تجربه ، نهالستانی که شما برای خرید نهال گردو به آن مراجعه و از آن اقدام به خرید میکنید. این تأثیر مستقیم بر عوامل فوق دارد و می تواند سرمایه اولیه شما را با توصیه درست یا شاید نادرست چندین برابر یا حتی نابود کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید بهترین نهال گردو ، می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://nahalsabz.com/gerdo.html

آشنایی با فرآیند پرورش نهال بادام

نهال بادام ، به دلیل ویژگی های مهمی که دارد ، نقش بسیار مهمی در عملکرد باغ شما دارد. درخت بادام یکی از گونه های درختی است که در برابر بیماری های مختلف مقاومت بسیار خوبی دارد. نهال بادام را می توان یکی از نهال هایی دانست که با صرف هزینه کم بیشترین سود را نصیب شما کند.

ممکن است برای شما سوال باشد که چرا اینگونه است. جالب است بدانید که برخلاف نهال گردو ، که نیاز به آبیاری منظم و نسبتاً متوسط ​​تا زیاد دارد ، اما نهال بادام در برابر کمبود آب مقاوم است ، بنابراین برای ساختن و احداث باغ بادام مناسب است. جالب است بدانید با خرید نهال بادام می توانید سلطان آجیل در بازار کشور شوید.

البته واجب است بدانید که همه انواع نهال بادام اینطور نیستند ، اما اکثر درختان بادام را می توان در فصل خشک کاشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید بهترین نهال بادام ، می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://nahalsabz.com/badam.html

نهال بادام دارای ارقام مختلف است ، از انواع بهترین نهال بادام میتوان به : نهال بادام دیرگل آذر ، بادام فرانیس ،بادام تونو ،بادام مامایی ،بادام شکوفه و .. اشاره کرد ، در ضمن می توان گفت قیمت نهال بادام در اکثر ارقام نسبتاً یکسان است.

چرا نهال گردو و نهال بادام بیش از نهال های دیگر مورد توجه هستند؟

معرفی پرفروش ترین نهال بادام کشور

حدودا بیش از ۲۰ نوع نهال بادام در کشور وجود دارد و این ارقام نهال بادام عبارتند از: نهال بادام سهند ، بادام مامایی ، بادام سنگی ، بادام شکوفه ،بادام تونو ، بادام آذر ،بادام کاغذی و ...

انتخاب بهترین نهال بادام بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه شما دارد که قبل از خرید هر نهال باید با کارشناسان این حوزه تماس بگیرید تا نهالی را انتخاب کنید که کاملا با شرایط محیط شما سازگار باشد.

چگونه از قیمت نهال گردو و بادام اطلاع پیدا کنیم؟

محدوده قیمت فروش انواع نهال گردو و بادام در بازارهای مناطق مختلف کشور ، متفاوت است. زیرا بسته به کیفیت و نوع نهال ، هزینه پرورش آنها نیز متغییر است.

تفاوت اصلی بین نهالستان طبیعت سبز و سایر مراکز فروش نهال گردو و نهال بادام در این است که طبیعت سبز مناسب ترین قیمت را نسبت به رقبا برای شما محاسبه میکند. برای کمک قابل توجه به تازه واردان در زمینه احداث باغ در توسعه و بهبود صنعت کشاورزی کشور. خوشبختانه انواع نهال های ارائه شده توسط نهالستان طبیعت سبز دارای شناسنامه و گواهی سلامت زیر نظر بهترین مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک های گیاه پزشکی می باشد.

نحوه خرید و اطلاعات تماس نهالستان

شما مشتریان و باغداران عزیز می توانید هر روز در هفته مستقیماً از طریق تلفن با مهندسان نهالستان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید تا در نهایت نهال خود را با سهولت خریداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید نهال می توانید به وب سایت نهالستان (nahalsabz.com) مراجعه کنید.

مدیریت : نهالستان طبیعت سبز  (برادران محرمی)

شماره تماس : حمید محرمی ۰۹۱۴۳۸۱۹۳۲۱ - یارعلی محرمی ۰۹۱۴۳۸۱۴۶۸۸

ثبت سفارش در واتساپ : ۰۹۳۳۰۹۰۹۰۶۶

آدرس : آذربایجان غربی ، جاده دانشگاه شهید باکری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =