حضور مقتدرانه تیم های تنیس روی میز مردان پالایش نفت آبادان در لیگ برتر

سرمربی تیم تنیس روی میز مردان پالایش نفت آبادان گفت: تمام تلاشمان را برای حضوری مقتدر و توانمند در لیگ برتر به کار می بریم.

مسعود امیری نیا در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: چند روزیست که تمرینات تیم تنیس روی میز مردان پالایش نفت آبادان برای حضور در رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور در رده جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی نفت آغاز شده است.

وی افزود: تیم پالایش نفت با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه پا به عرصه ی مسابقات می گذارند.

سرمربی آبادانی تیم تنیس روی میز مردان پالایش نفت آبادان تصریح کرد: رقابت‌های بزرگسالان درقالب ۲ گروه و به صورت رفت وبرگشت در مرحله ی مقدماتی برگزار می شود و از هر گروه ۲ تیم به مرحله ی پلی آف صعود می کنند.

امیری نیا یادآور شد: بازیهای رده نوجوانان و جوانان از ۲۸ مهرماه جاری به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ سعیداحمدیان، محمدمهدی اصلمند، متین لطف اله نسبی، سیدارشیا عنایت زاده، علی گله داری، محمدرضامهری، مهدی باشت باویان، یاشاربیگی، ارسلان جعفری و سپهرکوه گیلانی؛ تنیسورهای تیم بزرگسالان پالایش نفت با سرمربی گری مسعودامیری نیا هستند.

سیدمحمدامین صمدی، سیدارشیا عنایت زاده، پوریا حیدرپور، سیدمهدی پورمحمد، سامران کریمی و محمدرضا نشاطی نیز ترکیب تیم نوجوانان و جوانان با سرمربیگری مهدی جوزاری را تشکیل می دهند ضمن اینکه مدیریت تیم های بزرگسالان، نوجوانان و جوانان بر عهده ی سیدمحمدرضاعنایت زاده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =