بازی ایران و کره را از لنز ایرانسل ببینید

مسابقۀ فوتبال تیم‌های ملی ایران و کرۀ جنوبی، امروز به صورت مستقیم از لنز ایرانسل پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این مسابقه، از سری رقابت‌های نهایی مرحلۀ مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰، رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این مسابقه را از طریق شبکۀ «لنز اسپورت پلاس» در لنز ایرانسل، به نشانی Lenz.ir تماشا کنند.

کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این مسابقه را با تعرفۀ تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

این مسابقه را که بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، آقای احمد الکاف، داور عمانی، قضاوت می‌کند.

«تیم ملی» در این مسابقه، به دنبال آن است که با کسب پیروزی در خانه، جایگاه خود را در رتبۀ نخست گروه، تثبیت کند و گام بزرگی برای صعود به جام‌جهانی بردارد. کره‌ای‌ها هم می‌خواهند با برنده شدن در این دیدار، هم به صدر جدول صعود کنند و هم پس از مدت‌ها، از ورزشگاه آزادی بَرنده خارج شوند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =