ظرفیت بالای صنایع دستی در منطقه آزاد اروند

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند از بازاریابی به عنوان مهم ترین چالش صنایع دستی و خانگی نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان؛ حسین گروسی در حاشیه ی بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و سنتی که در محل موزه تاریخی آبادان برپا شده است، ضمن تاکید بر ظرفیت بالای صنایع دستی در منطقه، بازاریابی را مهم ترین چالش صنایع دستی و خانگی خواند و اظهار کرد: در این نمایشگاه ظرفیت های بسیار خوبی را مشاهده کردیم که نشان از عشق و علاقه تولید کنندگان دارد.

وی با اشاره به اینکه در تمامی کشورهای پیشرفته صنایع دستی و صنایع کوچک بیش از ۵۰ درصد مشاغل را شامل می شوند؛ افزود: صنایع دستی موضوع مهم و قابل اهمیتی  است زیرا با کم ترین هزینه می توان بیشترین اشتغال را ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: صنایع دستی علاوه بر برآورده کردن بخشی از نیازهای جامعه، می تواند با حمایت مناسب و بازیابی به توسعه اقتصادی کمک کند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند؛ یادآور شد: قدر صنایع دستی را کسانی می دانند که ارزش هنر را می دانند لذا بایستی از طریق فضاهای مجازی به بهترین نحو ممکن در معرفی آنها اقدام کنیم.

گروسی؛ گفت: امروز با وجود فضای مجازی دنیا  تبدیل به دهکده جهانی شده و با یک تبلیغات درست و اصولی به راحتی از اقصی نقاط جهان می توانند اجناس را ببینند و با روش های آنلاین خریداری کنند.

وی با تأکید بر تلاش در جهت جلوگیری از ابتلای هنرمندان به یاس و نومیدی، افزود: توسعه ی صنایع دستی و یافتن بازار کار مهمترین اقدام قابل انجام در این باره است زیرا امروز بزرگ ترین مشکل صنایع دستی بازاریابی است.

وی اظهار کرد: معرفی درست صنایع دستی سبب می شود تا این صنعت در یک مسیر مناسب جای خود را پیدا کند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: از آنجائیکه این عزیزان کارشان تولید است نه بازریابی لذا مسئولان ذیربط بایستی فضای خوبی را برای معرفی کارهای آنها مهیا کنند.

گروسی؛ یادآور شد: عشق و علاقه سازنده و هنرمند به صنایع دستی انتقال پیدا می کند؛ درون این تولیدات مملو از احساس، نشاط، عشق به طبیعت و نوع دوستی وجود دارد که ارزش آنها را دوچندان می کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1563572

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =