خط قرمز ادووکات روی نام چهار ستاره عراقی

چهار بازیکن نام آشنای عراق مورد غضب دیک ادووکات قرار گرفته و به اردوهای بعدی دعوت نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی عراق پس از اینکه صعود خوبی به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر داشت، در این دور از رقابت‌ها نتایج ضعیفی گرفته و در چهار بازی اول تنها سه امتیاز از دوازده امتیاز ممکن را کسب کرده است. عراقی‌ها پس از تساوی امیدوار کننده مقابل کره، از ایران با سه گل شکست خوردند و با امارات و لبنان هم به تساوی رسیدند تا اوضاع احوال خوبی در جدول گروه A نداشته باشند.

حال خبرها حاکی از این است که چهار بازیکن ثابت عراق در بازی‌های بعدی به خاطر عملکرد ضعیف‌شان جایی نخواهند داشت و به نظر می‌رسد که نام‌های جدیدی را در تیم ملی عراق خواهیم دید؛ بازیکنانی که اکثرا دو تابعیتی هستند و در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند.

در همین زمینه پیج خبری عراق اسپورت اعلام کرد علاء عبدالزهرا، صفا هادی، علی عدنان و همام طارق که سابقه بازی در استقلال تهران را دارد قطعا در بازی‌های بعدی جایی در تیم عراق نخواهند داشت.

علاء عبدالزهرا با سابقه ترین ملی پوش عراق در جمع دعوت شدگان اردوی قبلی تیم ملی این کشور محسوب می‌شود. همچنین صفا هادی و علی عدنان جزو ملی پوشان با سابقه و نامدار هستند و همام طارق نیز به عنوان هافبک کناری سال‌هاست که در تیم ملی عراق جایگاه ثابتی دارد.

در این جمع خط زدن صفا هادی با توجه به سوابق خوب ملی‌اش بیش از همه عجیب به نظر می‌رسد اما ظاهرا مسائلی جدی بین این جمع و سرمربی جدید تیم ملی، دیک ادووکات بروز کرده است. عراقی‌ها فعلا به تغییر در کادر بازیکنان رضایت دادند تا بحران فوتبال ملی را با این تمهید اندکی سر و سامان ببخشند.

بیشتر بخوانید: سازمان لیگ جواب علی دایی را داد

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 4
    احتمالا این چند بازیکن هم مثل بعضی بازیکنان اسمی ایران در زمان کیروش میخواستند دوباره " برانکو" را به تیم برگردانند.