امنیت؛ مهم‌ترین مولفه در توسعه و پیشرفت هر منطقه است

سرپرست اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا ، در دیدار با سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ناجا امنیت را یکی از مهم‌ترین مولفه در توسعه و پیشرفت هر منطقه دانست .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، سرپرست اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا ، با همراهی معاونین و مدیران حراست های شرکت های تابعه سازمان در دیدار با سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از زحمات نیروهای پرتلاش و ایثارگر این فرماندهی در جهت حفظ نظم و تامین امنیت ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش قدردانی نمود . جعفر شیرزاده در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا، امنیت را از مولفه های اصلی پیشرفت یک جامعه دانسته و خاطر نشان ساخت: نیروی انتظامی با برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی جزیره زیبای کیش ایفا می نماید.

سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش نیز با ابراز خرسندی از این دیدار ؛ این امر را مایه دلگرمی پرسنل خدوم این ارگان توصیف و ابراز امیدواری نمود با همکاری و همکاری تمامی مسئولین حراست منطقه آزاد کیش و پرسنل نیروی انتظامی در جزیره امنیت و آرامش خاطر ساکنین بیش از پیش تامین شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =