آمار خیره کننده مهاجم الهلال در لیگ قهرمانان آسیا

ستاره فرانسوی الهلال عربستان که شب گذشته مقابل پرسپولیس ۲ گل به ثمر رساند، آماری خیره کننده در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت رسانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شب گذشته در چارچوب یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس مقابل الهلال با شکست ۳ بر صفر مواجه شد تا با یک شکست تلخ از این رقابت حذف شود.

در این مسابقه «بافتیمبی گومیس» ۲ گل برای الهلال به ثمر رساند تا به بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۱۸ بدل شود. او تاکنون ۲۰ گل در این رقابت به ثمر رسانده که ۵ گل آن مقابل نماینده‌های کشورمان به ثبت رسیده است.

گومیس در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ۶ گل وارد دروازه حریفان الهلال کرده است که شامل دو گل به پرسپولیس، یک گل به استقلال ، یک گل به شباب الاهلی امارات، یک گل به استقلال تاجیکستان و یک گل به آجی امکا ازبکستان می‌شود.

او اکنون بزرگترین مهره الهلال مقابل النصر به شمار می‌رود و هواداران این تیم امیدوار هستند که با حضور «شیر» به فینال لیگ قهرمانان آسیا دوباره راه پیدا کنند. او در قهرمانی الهلال عربستان در سال ۲۰۱۹ نقشی بزرگ ایفا کرد و توانست ۱۱ گل در این فصل به ثمر رساند. او در فینال مقابل اوراواردز ژاپن برای الهلال گلزنی کرد و باعث سومین جام تیمش شد.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =