علت شکست فاجعه‌بار منچستریونایتد چه بود؟

دنیای ورزش تورنتو نوشت: سرمربی منچستریونایتد از علت اصلی شکست سنگین مقابل لسترسیتی و نمایش ضعیف تیمش پرده برداشت.

شب گذشته در یک بازی ناامیدکننده منچستریونایتد مقابل لسترسیتی در ورزشگاه «کینگ پاور» تن به شکست ۴ بر ۲ داد تا یک نتیجه ضعیف دیگر از شیاطین سرخ تحت هدایت سولسشر ثبت شود.

پس از این اتفاق، هشتگ اخراج اوله به یکی از ترندهای فوتبال انگلیس بدل شد و بسیاری خواستار برکناری این مربی نروژی شدند.

سولسشر در واکنش به این باخت گفت:‌ ما در بازی‌های قبلی مخصوصا در بازی‌های خارج از خانه متمرکز و قدرتمند در خط دفاع ظاهر شدیم ولی گل‌هایی که در این بازی دریافت کردیم، ناامیدکننده بود. بهترین بازیکن ما دیوید دخیا بود که با این حال ۴ گل دریافت کرد که این نشان می‌دهد در خط دفاع ما بی دقت کار کردیم.

وی ادامه داد: ما بازی را خوب آغاز کردیم ولی سزاوار کسب امتیاز نبودیم و باخت حقمان بود. میسون با گلی که به ثمر رساند، توانایی و کیفیت خود را نشان داد و به نظرم ما می‌توانستیم وقتی جلو بودیم، گل دوم را هم به ثمر رسانیم. به نظرم علت باخت ما «بی تجربگی» بود که در لحظات کلیدی تمرکزمان از بین رفت. ما پس از اینکه گل تساوی بخش را به ثمر رساندیم، ۱۰ ثانیه بعد گل دریافت کردیم که این اتفاق نباید رخ بدهد. گل اول را هم خودمان به آنها تقدیم کردیم. تمام ۴ گلی که در این بازی دریافت کردیم، ناامیدکننده است و باید بفهمیم چرا این گل‌ها را دریافت می‌کنیم.

سرمربی منچستریونایتد گفت: ما هر موقع که باید کاراکترمان را نشان دهیم، نشان دادیم و بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند. اینکه می‌گویید انگیزه آنها ضعیف است را قبول ندارم. ما باید تلاش کنیم و باید نقاط ضعف خود را بهبود بخشیم. در تمرینات بازیکنان نشان می‌دهند که می‌خواهند بهتر شوند و می‌خواهند بیشتر یاد بگیرند. ما باید جنگنده‌تر ظاهر شویم زیرا در میانه میدان ما خیلی راحت توپ از دست می‌دهیم و خیلی آسان حریفان از ما عبور می‌کنند.

در این مسابقه هری مگوایر، پس از مدت‌ها به ترکیب بازگشت و نمایش ضعیفی از خود نشان داد.

سولسشر در دفاع از کاپیتان منچستریونایتد گفت: تصمیم من بود که هری امشب بازی کند.او خیلی بازیکن مهمی برای ماست و ما می‌خواستیم او را زودتر از هر زمانی به ترکیب بازگردانیم. او بسیار تاثیرگذار است و به نظرم بازی به بازی بهتر هم خواهد شد.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1564704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =