مرکز عرضه گوسفند زنده و دام بهداشتی در تهران

بازار خرید دام زنده همواره جزء بازارهای شلوغ و پر متقاضی است. به هر حیوان چهارپایی نمی‌توان گفت دام. درواقع دام به چارپایان اهلی یا احشام می‌گویند که در دامداری ها و مزارع به منظور مصارف خوراکی و پوشاکی و کمک در کار، پرورش داده می‌شوند. از انواع دام زنده می‌توان به گوسفند، گوساله، گاو، بره و ... اشاره نمود.

محصولات دام زنده خصوصا در کشورهای مسلمان نشین مانند ایران از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که گوشت این دسته از حیوانات بر اساس احکام اسلامی جزء گوشت های حلال شناخته شده و قابل مصرف می‌باشند. عوامل مختلفی بر قیمت گوسفند و دام زنده تاثیرگذار هستند. توصیه می‌شود برای خرید آن ها به مراکز معتبر عرضه دام زنده رجوع نمایید تا از نظر هزینه و سلامت و بهداشت دام خیالتان آسوده باشد.

بهترین مرکز دام و گوسفند زنده

تقاضای خرید دام زنده خصوصا گوسفنده زنده در برخی از مناسبت های سال بسیار افزایش می‌یابد. متاسفانه برخی از افراد سودجو از این موقعیت استفاده می‌کنند و گوسفنده مریض و بیمار را به مشتری می‌فروشند. در نتیجه سلامت های جبران ناپذیری بر مصرف کننده، هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی وارد خواهد شد.

این افراد در وعده های غذایی دام از پلاستیک، روزنامه و بسیاری دیگر از مواد نامناسب استفاده می‌کنند. که در پی آن، بدن دام مریض شده و متحمل انواع بیماری های مختلف می‌شود. بهترین مراکز خرید گوسفنده زنده به سلامتی این موجود و سایر دام های زنده بسیار اهمیت می‌دهند. این مراکز همواره سعی می‌کنند تغذیه دام زنده را به عالی‌ترین نحوه ممکن به انجام برسانند تا هم سلامت دام تضمین شود و هم رضایت شما جلب گردد.

البته تشخیص دام مریض از سالم تاحدودی آسان و امکان پذیر است. خصوصا اگر از قبل در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید، به راحتی خواهید توانست آنها را از یکدیگر تشخیص دهید. از جمله میتوان گفت که دام یا گوسفند سالم نسبت به نوع بیمار از انرژی و جنب و جوش بسیاری برخوردار است. همچنین به راحتی بدون هیچ ضعف جسمی تکاپو دارد. اما دام بیمار با توجه به آنکه سلامت جسمانی خود را از دست داده و تمام انرژی خود را صرف مبارزه با عوامل بیماری‌زای بدن خود می‌کند نمی‌توانند همانند گوسفنده سالم و زنده جنب و جوش داشته باشد.

قیمت روز دام زنده

گوسفند تنها یکی از انواع دام است. گوساله، گاو، بره و بسیاری از موارد دیگر  که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره نمودیم، جزء دام محسوب می‌شوند. قیمت این حیوانات بر اساس نوع آنها و همچنین تحت عوامل دیگر همواره در حال تغییر است و ثابت نیست. در مراکز معتبر عرضه دام زنده، قیمت ها بر اساس عرف و توسط کارشناس تعیین می‌شود.

همچنین در روز های خاص سال نظیر عید قربان، سفر حج و ... با توجه به اینکه تقاضا برای خرید دام زنده (خصوصا گوسفنده زنده) افزایش می‌یابد، در این ایام قیمت روز دام زنده نسبت به سایر روزهای سال افزایش پیدا میکند. در این روز مردم طبق رسم هر ساله دام زنده و یا گوسفنده زنده را برای قربانی کردن تهیه می‌کنند.

مرکز عرضه گوسفند زنده و دام بهداشتی در تهران

البته با وجود شرایط کنونی و گسترش بیماری کرونا، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه حضوری، از خدمات آنلاین برای کارهای خود استفاده نمایند. در رابطه با خرید دام زنده و اطلاع از قیمت های آن نیز همین شرایط فراهم است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت دام آذربایجان از آخرین قیمت دام زنده، قیمت گوسفند زنده ، قیمت گاو، قیمت گوساله، قیمت گوساله شیری، قیمت گوساله پرواری، قیمت گوساله سیمینتال، قیمت گوساله هلشتاین، قیمت گوساله نر، قیمت میش شال، قیمت بره پرواری، قیمت بره زنده و بسیاری موارد دیگر به راحتی مطلع شوید.

خرید دام زنده تازه و بهداشتی

به طور کلی، میکروب ها و آلودگی ها از طریق غذاهای دامی و گوشتی، بسیار راحتتر از غذاهای گیاهی به انسان منتقل می‌شوند. عوامل بیماری زا می‌توانند از راه های گوناگونی به بافت دام نفوذ کنند و از آن طرق وارد بدن ما شوند. از جمله آنها ذبح غیر بهداشتی دام در مکان های غیر استاندارد و بهداشتی است. این اماکن به دلیل عدم رسیدگی بهداشتی به آنجا، منبع تمامی آلودگی های میکروبی هستند.

در شرایط کنونی، با گسترش ویروس کرونا، مراجعه به مرکز عرضه دام بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این مراکز موظف میباشند تا دام سالم و بدون از هرگونه بیماری را به شما تحویل دهند. در غیر این صورت، با توجه به آنکه با فروش دام بیمار، سلامت شما و اطرافیانتان را به خطر انداخته‌اند، نه تنها اعتبار خود را از دست می‌دهند بلکه قانون نیز به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

مرکز عرضه گوسفند زنده و دام بهداشتی در تهران

بهترین مرکز عرضه دام بهداشتی

در بهترین مراکز عرضه دام بهداشتی معتبر، دام ها تحت نظارت دقیق، کنترل و معاینات دامپزشکی قرار می‌گیرند. این پروسه برای این منظور صورت می‌گیرد تا از انتقال هرگونه عامل بیماری به مصرف کننده از طریق دام جلوگیری شود. همچنین این اطمینان را در مشتریان ایجاد نمایند که گوشت این دام ها با رعایت کامل اصول بهداشتی از جمله در نگهداری و ذبح دام صورت گرفته است.

به بیان دیگر قبل و بعد از کشتار دام، سلامت دام و گوشت آن به طور کامل توسط دامپزشک چک و بررسی می‌شود تا از عرضه گوشت سالم اطمینان کامل بوجود آید. همچنین دام هایی که توسط دامپزشک بررسی می‌شوند دارای تائیدیه های سلامت هستند.

از جمله بزرگترین مراکز عرضه دام بهداشتی ، مجموعه دام آذربایجان می‌باشد. در این مجموعه با رعایت تمام نکات بهداشتی و سلامتی لازم، تعداد زیادی گوسفند زنده و دام زنده برای مصارف گوناگون  داد و ستد می شود و دامداران به فروش دام های خود می پردازند. حتی اگر به دلیل شرایط کرونا تمایل نداشته باشید که به این مجموعه مراجعه کنید، می‌توانید از طریق وب سایت آنها خدمات موردنظرتان را دریافت نمایید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =