واکنش "اسنپ دکتر" به اظهارات روزگذشته رییس سازمان غذا و دارو

ایسنا نوشت: در پی اظهارات روز گذشته رییس سازمان غذا و دارو، درباره فعالیت "اسنپ دکتر" و عرضه برخی اقلام دارویی غیرمجاز در بستر مجازی، این پلتفرم ضمن تکذیب عرضه داروهای غیرقانونی تاکید کرد: "فعالیت اسنپ‌ دکتر منطبق با قانون است و هیچ یک از مصادیق مذکور در گزارش قابل انتساب به این شرکت نیست."

در جوابیه اسنپ دکتر  درباره خبر "انتقاد سازمان غذا و دارو از "اسنپ دکتر" و پدیده ناصرخسرو مجازی"،  آمده است: « در این گزارش، مطالبی بیان شده که شبهه فروش داروهای غیرقانونی توسط اسنپ‌دکتر را به خواننده القا می‌کند، اسنپ‌دکتر ضمن تکذیب صریح این موضوع، عنوان می‌کند که فعالیت اسنپ‌دکتر منطبق با قانون است و هیچ یک از مصادیق مذکور در گزارش قابل انتساب به این شرکت نیست. ناصرخسرو نامیدن سرویس‌های خدمت‌رسانی مانند اسنپ‌دکتر که فرایند خرید دارو را شفاف می‌کنند نه تنها ناعادلانه است بلکه می‌تواند در مسیر آینده نظام سلامت کشور اختلال ایجاد کند.

متاسفانه، با وجود مکاتبات متعدد اسنپ‌ دکتر با وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در جهت تعامل و حل دغدغه‌های دو طرف، نه تنها فضایی برای گفتگو و تعامل فراهم نشده، بلکه وارد کردن اتهام به پلتفرم‌های تسهیلگر خدمات دارویی همچنان ادامه دارد. این در حالیست که اسنپ‌دکتر در این روزهای سخت که ابتلا به ویروس کرونا هموطنان ما را به دام مرگ می‌کشاند، تلاش کرده بیش از گذشته به کنترل اوضاع، کاهش سرایت و قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کند. در این مدت به جای حمایت از خدمات اسنپ‌ دکتر، چالش‌های بسیاری برای این شرکت ایجاد شده است و با وجود تلاش‌ ما برای تعامل با نهادهای مذکور، سنگ‌اندازی‌ها همچنان ادامه دارد.

امیدواریم نهادهای مسئول به جای مقاومت در برابر فناوری و انکار نقش تسهیلگر آن در زندگی مردم به حل مشکلات پلتفرم‌ها کمک کنند، اجازه‌ی تعامل و گفتگو دهند و این امکان را فراهم کنند که بخش خصوصی بتوانند در کنار آنها در خدمت‌رسانی به مردم موثر باشد.

در پایان، اسنپ‌دکتر این حق را برای خود قائل می‌داند که اقدامات قانونی را در برابر شائبه‌های مطرح‌شده در دستور کار قرار دهد.»

۴۷۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =