خودروهایی که با ۴۰ تا ۵۰ درصد پیش پرداخت می توان خرید

نمایندگی ستوده به عنوان نماینده برتر فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو، ۱۲ خودرو را با ۴۰ تا ۵۰ درصد پیش پرداخت به متقاضیان و خریداران عرضه می کند.

نمایندگی ستوده با هدف جلب رضایت بیش از پیش مشتریان شرایط عرضه ۱۲ خودرو سواری، کراس اوور و شاسی بلند شامل ایکس ۲۲ دنده ای و اتومات، ایکس ۳۳ اتومات اس اسپرت و معمولی، ایکس ۵۵ ای.ایکس و ای.ایکس.اس، تیگو ۵ ، تیگو ۷، آریزو ۵، آریزو ۶، تیگو ۷ اسپرت و ۳۱۵ را با۴۰  تا ۵۰ درصد پیش پرداخت فراهم کرده است.

باقیمانده قیمت ۱۲ خودرو مذکور را می توان در بازه های یک ساله، دو ساله، سه ساله، چهار ساله و پنج ساله بصورت اقساطی پرداخت کرد. در این فروش ها نرخ ۱۸ تا ۲۱ درصد برای سود تسهیلات در نظر گرفته شده است.

خریداران هر یک از محصولات ارائه شده در نمایندگی برتر شرکت مدیران خودرو بصورت فوری خودروهای خریداری شده را دریافت خواهند کرد.

خودروهایی که با ۴۰ تا ۵۰ درصد پیش پرداخت می توان خرید

تیگو ۸ و ایکس ۲۲ جدید هم در راه بازار

یکی از برنامه های نمایندگی ستوده عرضه محصولات جدید به بازار خودرو کشور بوده است بطوریکه در نیمه دوم امسال شاهد عرضه موفق ترین محصول شرکت چری در بازار چین و بازارهای صادراتی یعنی شاسی بلند "تیگو ۸ پرو" به بازار داخل خواهیم بود. این خودرو در برخی بازارها همچون روسیه رقابت تنگاتنگی را با هیوندای سانتافه دارد.

رقبای اصلی تیگو ۸ پرو در بازار ایران را می توان نمونه های وارداتی هیوندای سانتافه، رنو کولئوس، میتسوبیشی اوتلندر و ... دانست. تیگو ۸ پرو مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن است، این محصول از پیشرانه ۱.۶ لیتری TGDI با ۱۹۷ اسب بخار قدرت بهره می برد که با مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی و زبان جدید طراحی و مهندسی خود، رقیبان را به چالش خواهد کشید.

اما ایکس ۲۲ پرو نیز دیگر خودرویی است که قرار است به زودی روانه بازار شود. نمای جلو این محصول به طور کلی عوض شده که شامل چراغها، جلوپنجره و سپر جلو می شود و تا حدودی شبیه خودروهایی چون هیوندای کونا و نسل جدید سانتافه است. نمای داخل نیز عوض شده و کاملا مدرن و جدید است.

چراغ های جلو پرنور LED است که ۲.۷ برابر قوی تر از چراغ های هالوژنی است و با بهره گیری از سنسور های نوری مدرن خود به صورت اتوماتیک در مواقع نیاز روشن می شود. اما تغییرات ایکس ۲۲ پرو در ظاهر بیرونی آن خلاصه نمی شود و در آپشن ها و تکنولوژی مورد استفاده در این خودرو نیز بروزرسانی هایی انجام شده است که از آن جمله می توان به مانیتور بزرگ لمسی این خودرو اشاره کرد که با اندازه ۹ اینچی تمام نیاز راننده را برطرف کرده و می توان گفت یکی از بزرگ ترین مانیتور های لمسی در بین رقیبان این خودرو است.

فیس لیفت ایکس ۲۲ پرو دارای تغییرات بیشتری همچون اتوهلد و EPB نیز می باشد.

ایکس ۲۲ پرو به موتور یک لیتری توربو مجهز است و ۱۰۷ اسب بخار خروجی این موتور است. در سالهای اخیر برندهای مطرح چون سیتروئن، مینی و ب ام و از موتورهای کوچک و پر بازده استفاده کرده اند. گیربکس این خودرو ۹ سرعته سی وی تی است که آزمایش خود را بر روی آریزو۶ به خوبی نشان داده است و انتظار می رود ایکس ۲۲ پرو موفقیت ایکس ۲۲ در بازار ایران را تکرار کند.

خودرو کارکرده بیار و خودروی نو ببر

صفایی مدیر فروش و بازاریابی نمایندگی ستوده، همچنین یکی دیگر از خدمات نمایندگی ستوده را برای دارندگان محصولات شرکت مدیران خودرو با مدل ۱۳۹۰ به بعد دانست بطوریکه دارندگان محترم این خودروها می توانند خودرو کارکرده خود را با محصولات نو جایگزین کنند.

خودروهایی که با ۴۰ تا ۵۰ درصد پیش پرداخت می توان خرید

وی متذکر شد: در طرح جایگزینی خودروهای کارکرده با محصول نو، تا ۷۰ درصد تسهیلات و اقساط تا ۶۰ ماهه برای متقاضیان در نظر گرفته شده است.

صفایی اضافه کرد که کارشناسی قیمت محصولات کارکرده مدیران خودرو در این طرح رایگان انجام خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: شعبه مرکزی نمایندگی ستوده کد ۴۰۱ در خیابان ستارخان تهران واقع شده است و سه شعبه دیگر آن در نازی آباد، فدائیان اسلام و شیخ فضل الله قرار دارد. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب به دارندگان محصولات مدیران خودرو نیز در شعبه شیخ فضل الله این نمایندگی انجام می‌شود.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید از محصولات مدیران خودرو می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۵۱۰۵۵   (شعبه ستارخان)، ۰۲۱۵۵۳۳۳۵۵۳ (شعبه نازی آباد)، ۰۲۱۳۶۶۵۲۶۴۶ (شعبه هایپرسان) و ۰۲۱۴۴۲۷۱۶۱۹ (شعبه شیخ فضل الله) تماس حاصل کنند؛ و یا به آدرس سایت این نمایندگی به نشانی  https://mvm۴۰۱.com مراجعه نمایند.

یادآور می شود که جدیدترین اطلاعات برنامه فروش و خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو در آدرس اینستای نمایندگی ستوده نیز در دسترس است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =