فریت بار، راه حلی مقرون به صرفه برای ارسال سریع و ایمن بار و لوازم شخصی به خارج از کشور

احتمالا شما نیز پیش از این با موضوع ارسال بسته‌های کوچک یا بزرگ به خارج از کشور، رو به رو بوده‌اید. اگر اطلاعات درستی از روش‌های مرسوم ارسال بار به خارج نداشته باشید، این یک چالش برای شما خواهد بود.

 معمولا ارزش محموله‌های ارسالی به خارج از کشور، قابل توجه بوده و اهمیت زیادی دارد که با سلامت، سرعت و امنیت به مقصد برسند. اما چطور چنین چیزی ممکن است؟ شما ممکن است بخواهید برای یکی از اقوام یا دوستان خود که در خارج از کشور زندگی می‌کند، مقداری وسیله ارسال کنید. به طور مثال مرسوله‌ای شامل فرش دستباف ابریشم، یک تابلوی نقاشی، اسباب بازی، ساعت، پسته و ... را برای دوست یا یکی از خویشاوند خود در کانادا تدارک دیده‌اید. خب، بهترین روش برای ارسال این محموله چیست؟

در شرایطی دیگر و در صورتی که خود شما قصد مهاجرت به یک کشور دیگر را داشته باشید، نیاز به ارسال برخی از وسایل و حتی اثاثیه منزل خود را خواهید داشت. شما احتمالا می‌خواهید وسایل شخصی، تابلوهای نقاشی، پوشاک مجلسی، فرش‌های دستباف، بخشی از ظروف کریستال و ... را که به آن‌ها علاقه‌مند هستید، به کشور مقصد ببرید.

بدیهی است که همراه بردن این حجم از وسایل با پرواز شما، هزینه اضافه بار به همراه داشته و علاوه بر سختی‌های همراه آن، مبلغ قابل توجهی خواهد شد. حتی در برخی مواقع چنین چیزی غیرممکن خواهد بود. در چنین شرایطی گزینه جایگزین و کاربردی چیست؟ فریت بار به خارج از کشور، بهترین راهکاری است که به عنوان روش جایگزین مطرح می‌شود.

فریت بار، راه حلی مقرون به صرفه برای ارسال سریع و ایمن بار و لوازم شخصی به خارج از کشور

به دلایل زیادی، فریت بار نسبت به دیگر گزینه‌های موجود، کاملا ارجح است ، که در این بخش به آن‌ها خواهیم پرداخت.

چرا فریت بار، بهترین راه حل ارسال بار به خارج از کشور است؟

همان طور که اشاره کردیم در هر دو موقعیت مهاجرت یا ارسال بار برای اقوام و آشنایان به خارج از کشور، فریت بار به عنوان بهترین گزینه ارسال سریع و ایمن مطرح خواهد بود. اما چرا؟

ارسال سریع

اگر چیزی درباره فریت بار نمی‌دانستیم، نخستین روشی که برای ارسال بسته‌های مختلف به خارج از کشور، ممکن بود انتخاب کنیم، پست خارجی است که محدودیت‌های بسیاری داشته و هرگز با امنیت و سرعت فریت بار برابری نمی‌کند. در فریت بار به خارج از کشور، سریع‌ترین روش ارسال بسته‌های مختلف به سراسردنیا را تجربه می‌کنیم. به ویژه با سپردن این کار به شرکت‌های فریت بار حرفه‌ای و دارای اعتبار و تجربه بالا، مراحل دریافت بار، بسته‌بندی، انجام تشریفات گمرکی و تحویل به پرواز بدون حضور شما ، با سرعت و کیفیت بالا انجام شده و در اولین فرصت به فرودگاه در شهر مقصد خواهد رسید.

ارسال امن

دومین چیزی که در هر ارسال بار به خارج از کشور می‌خواهیم، امنیت مرسوله و بسته‌های مورد نظر است. شما ممکن است فرش دستباف، اشیای گران قیمت یا حتی وسایل معمولی منزل خود را به خارج از کشور ارسال کنید. به هر ترتیب امنیت بسته‌ها و سالم رسیدن آن‌ها به مقصد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. نوع بسته‌بندی و در شرایط لازم پالت‌بندی محموله‌هایی که از طریق فریت بار ارسال می‌شوند، به صورت مستقیم باعث خواهد شد تا امنیت و سلامت آن‌ها به خوبی حفظ شود.

فریت بار، راه حلی مقرون به صرفه برای ارسال سریع و ایمن بار و لوازم شخصی به خارج از کشور

هزینه مقرون به صرفه

همان طور که می‌دانید برای هر بلیط  پرواز، مقدار مشخصی بار مجاز تعیین شده است که معمولا چیزی بین 20 تا 30 کیلوگرم خواهد بود. برای همراه بردن بیش از این مقدار بار در پرواز، مشمول پرداخت هزینه اضافه بار خواهید شد که بسته به وزن اضافی، عدد قابل توجهی می‌شود. در مقایسه با هزینه‌ای که باید بابت اضافه بار در فرودگاه پرداخت کنید، هزینه فریت بار به مراتب مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. به علاوه حمل و نقل حجم زیادی چمدان و وسایل در فرودگاه و تحویل گیت و دوباره تحویل آن در فرودگاه مقصد، کار سختی به نظر می‌رسد.

هزینه فریت بار به خارج از کشور چقدر است؟

همانطور که اشاره شد ، نرخ فریت بار در مقایسه با سایر روش‌های ارسال بار به خارج از کشور، به مراتب مقرون به صرفه‌تر است. اما این هزینه خود تابعی از وزن و حجم بسته‌های ارسالی، کشور و شهر مقصد و همین طور نرخ ارز (دلار) است. قیمت پایه نیز مطابق با هزینه‌های جاری، هزینه صدور بارنامه و سایر هزینه‌های مربوط به تشریفات گمرکی، تعیین خواهد شد که از یک سال به سال دیگر، می‌تواند متغیر باشد.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مزایایی که به آن‌ها اشاره کردیم، فریت بار به خارج از کشور، بهترین راه حل امن و سریع برای ارسال وسایل و بسته‌هایی است که به هر دلیل، قصد ارسال آن‌ها به یک کشور خارجی را داریم. برای آن که بتوانید بهترین تجربه ارسال بار به خارج از کشور را داشته باشید، حتما بهترین شرکت فریت بار خارجی را انتخاب کنید. شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی و نکات لازم را از شرکت باراد هوادریا ، شرکتی پیشرو و متخصص در فریت بار ، درخواست کنید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان با تلفن: 43658-021 تماس بگیرید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =