۲ نفر
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
سردار قلابی بازداشت شد/ عکس

باشگاه خبرنگاران نوشت: تصویر «مهدی اخوان» متهم به ادعای اعتبار و نفوذ نزد ماموران دولتی و قضایی و جعل اسناد رسمی و کلاهبرداری جهت اعلام شکایت شکات احتمالی منتشر شد.

تصویر «مهدی اخوان» متهم به ادعای اعتبار و نفوذ نزد ماموران دولتی و قضایی، غصب و جعل عناوین و جعل اسناد رسمی و کلاهبرداری در راستای اجرای بند «ب» ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری جهت شناسایی شکات به دستور مقام قضایی منتشر شد.

متهم «مهدی اخوان» بدون داشتن هر گونه سمتی در دستگاه‌ها و با چهار سابقه کیفری از طریق اعمال نفوذ و تطمیع برخی از مسئولان، اقدام به کلاهبرداری از اشخاص در برخی از محاکم و ادارات می‌کرده است.

متهم «مهدی اخوان» متولد سال ۱۳۵۱ که خود را سردار نظامی معرفی می‌کرده است، در جریان فرایند مجرمانه خود در حوزه‌های قضایی و دولتی ورود می‌کرده و تاکنون ۲۰ نفر از مالباختگان شناسایی شدند که اکثریت آن‌ها از مسئولان هستند.

متهم اخوان تحت عنوان خرید ملک، خودرو و خرید سربازی از اشخاص مبالغی بالغ بر شش میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است.

فرد یاد شده، با دریافت گزارشاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی در منزل خود بازداشت شد که مبادرت به صحنه‌سازی برای فریب ماموران کرده بود و صحنه را به‌گونه‌ای آراسته بود که گویی با استفاده از پرده، از پنجره اتاق به بیرون رفته است؛ این صحنه‌سازی، در حالی صورت گرفت که متهم، در لحظه بازداشت، زیر تخت، خود را پنهان کرده بود.

متهم اخوان در جریان برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری، با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدها به‌منظور ارتباط گیری با برخی از مسئولان جهت پیشبرد اهداف مجرمانه خود فعالیت می‌کرده‌است.

علاوه بر این، متهم اخوان در برخی از پرونده‌های اقتصادی با ادعای اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی، اقدام به دریافت وجوهی کرده‌است.

پرونده این کلاهبرداری در حال حاضر در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت (ناحیه ۲۸) در حال رسیدگی است و شکات جهت اعلام شکایت می‌توانند به دادسرای کارکنان دولت واقع در خیابان پانزده خرداد، ضلع غربی میدان پانزده خرداد، ساختمان دادسرای مرکز مراجعه و یا با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی شکایت خود در پرونده ۰۰۰۰۲۷۲ را ثبت نمایند.

گفتنی است؛ متهم، در حال حاضر با صدور قرار بازداشت موقت، بازداشت است.

سردار قلابی بازداشت شد/ عکس

سردار قلابی بازداشت شد/ عکس

۲۳۵۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =