دستگیری دلال مجازی دارو با ۷ هزار داروی غیر مجاز

ایسنا نوشت: رییس پلیس فتای تهران بزرگ از کشف بیش از ۷۰۰۰ داروی غیرمجاز از یک فروشنده اینترنتی دارو در فضای تلگرام خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این فرد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: مأموران پلیس فتا در انجام رصدهای روزانه خود در فضای مجازی با یک کانال تلگرامی مواجه شدند که با بیش از ۱۵ هزار دنبال کننده اقدام به تبلیغ برای فروش داروهای مختلف از جمله داروهای کم یاب و غیرمجاز کرده بود. 

وی با اشاره به بررسی دقیق مأموران پلیس فتا نسبت به این موضوع تصریح کرد: مأموران با استفاده از شیوه های مهندسی معکوس با کانال این مدیر تلگرامی ارتباط برقرار کرده و موفق به شناسایی هویت این فرد و نیز محل حضورش که یک واحد مسکونی در یکی از محلات جنوبی تهران بود، شدند.

گودرزی با بیان اینکه هماهنگی لازم برای انجام مأموریت با مقام قضایی انجام شد، اظهارکرد: سرانجام روز گذشته مأموران به منزل این فرد مراجعه کرده و نسبت به دستگیری متهم که مدیر این کانال تلگرامی بود، اقدام کردند.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در جریان بازرسی انجام شده از منزل متهم دستگیر شده، بیش از ۷۰۰۰ عدد انواع دارو کشف و ضبط شد که عمده این داروها تاریخ مصرف گذشته، غیرمجاز و قاچاق بوده و تاییدیه سازمان غذا و دارو را نیز نداشتند.

وی با بیان اینکه متهم به مقر انتظامی منتقل شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد، گفت: تحقیقات تکمیلی برای شناسایی دیگر افراد مرتبط با این پرونده همچنان در دستور کار است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با تاکید براینکه هرگونه خرید و فروش دارو در فضای مجازی ممنوع است، افزود: پلیس در صورت مواجهه با چنین مواردی با آن برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز در صورت اطلاع از آن می توانند مراتب را به پلیس فتا گزارش کنند.

۲۳۵۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =