۲ نفر
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
مهدوی کیا با فرهاد مجیدی توافق کرد

مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به توافق رسیده است تا سه بازیکن از این تیم را به اردوی تیم امید دعوت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان که برای تماشای دیدار استقلال - هوادار در ورزشگاه آزادی حضور داشت درباره این بازی گفت: بازی بدی نبود. همیشه بازی اول لیگ، خیلی سخت است. تقریباً بازی برابری بود و بچه‌های تیم امید هم بد نبودند. ما هم آمده بودیم بازیکنانی را که به تیم امید دعوت کرده بودیم، ببینیم و موضوع خاص دیگری نبود.

وی درباره برخورد فدراسیون فوتبال با باشگاه‌هایی که به تیم امید بازیکن نمی‌دهند و اینکه دو بازیکن آلومینیوم اراک که به اردو نرفته بودند سه جلسه محروم شده‌اند، گفت: این وظیفه من نیست که صحبت کنم. فدراسیون با توجه به قوانینی که دارد، تصمیم گرفته است. ما تلاش می‌کنیم تعامل خوبی بین باشگاه‌ها و تیم امید باشد و امیدوارم بعد از این مشکلات کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد اینکه آیا پیکان و استقلال به این تیم بازیکن خواهند داد یا نه، گفت: بله، صحبت کردیم و مشکلی نیست.

وی راجع به اینکه از استقلال چهار بازیکن در لیست هستند و این تیم می‌تواند درخواست لغو بازی‌هایش را بدهد و آیا با مجیدی صحبت کرده است یا نه، اظهار داشت: با مجیدی صحبت‌های خوبی کردیم و او مشکلی نداشت، اما ما در هر صورت سه بازیکن از استقلال را استفاده می‌کنیم و با مجیدی به توافق رسیدیم که سه بازیکن استقلال در لیست ما باشند. لیست اولیه اینطور بوده است و در لیست نهایی، نهایتاً از هر تیم سه بازیکن خواهیم داشت.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =