۰ نفر
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
شصت و چهارمین شهردار قزوین معارفه شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی؛ مهدی صباغی به عنوان شصت و چهارمین شهردار قزوین معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ آئین معارفه مهدی صباغی، شهردار قزوین و تکریم سیاوش طاهرخانی، شهردار سابق قزوین و قدردانی از تلاش های سید مهدی کاظمی سرپرست شهرداری با حضور آیت اله ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، هدایت الله جمالی پور استاندار، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، فرج اله فصیحی رامندی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران لشگری، استانی و شهری قزوین، اعضای شورای ادوار در محل سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرج اله فصیح رامندی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم گفت: امیدواریم با تحویل کلید بلدیه به شهردار جدید قزوین که با توجه به تمام شاخصه‌های کارآمدی و نیازهای شهر قزوین معرفی شده است، خدمت رسانی به مردم با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

او اظهار کرد: امروز شصت و چهارمین شهردار قزوین کلید شهر قزوین را تحویل می گیرند، امیدواریم با درایت و تدبیر سردار صباغی شاهد توسعه و پیشرفت شهر قزوین باشیم و مطمئنا در مسیر بازگشت شهر قزوین به دوران شکوفایی این کهن شهر تاریخی خستگی به خود راه نخواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شهرداری به عنوان یک دستگاه خدمتگزار وظیفه فعالیت برای مردم را بر عهده دارد.

در پایان مراسم با اهدای لوح از تلاش های سیاوش طاهرخانی، شهردار سابق در طول ۲۰ ماه خدمت قدردانی و مهدی صباغی به عنوان شهردار قزوین معرفی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1565849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =