امداد خودرو 24 ساعته در سریع ترین زمان ممکن

امداد خودرو یکی از خدمات خودرویی حائز اهمیت در زمان حال است.

مجموعه نمایندگی های کارنو وزین سریر با سابقه ایی بیش از یک دهه بعنوان یکی از بهترین فعالان حوزه امداد خودرو با تعیین و استقرار نیروهای امداد خودرویی مجرب و کارآزموده در سراسر جاده های کشور به صورت امداد شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل، آماده امداد رسانی خدماتی از قبیل تعمیرات سبک خودرو در محل به همراه تامین لوازم یدکی با تضمین اصالت و سلامت فیزیکی قطعات، تعویض باتری، و در صورت لزوم حمل شبانه روزی خودرو با بروزترین تجهیزات حمل و نقل در داخل شهر و جاده های بین شهری به همشهریان عزیز می باشد.

همکاران ما در تلاش هستند تا با انجام بهترین خدمات در زمینه امداد خودرو24ساعته، برای شما مشتریان عزیز آسودگی خاطر را هنگام رانندگی و بروز نواقص فنی خودرویتان فراهم نمایند.

برای همه ما پیش آمده که خودروی مان در پارکینگ منزل و یا در خیابان به دلیل مشکلات فنی ، همچون حوادث رانندگی و یا نواقص فنی ماشین مانند : تمام شدن بنزین، خراب شدن باتری، مشکلات سیستم برق خودرو، پنچر شدن لاستیک، قفل شدن درب خودرو و یا خاموش شدن خودرو در حال حرکت، که می تواند در هر جا و در هر لحظه رخ بدهد؛ متوقف شده باشد.

در این زمان می توانید با امداد خودروی کارنو با شماره تماس 54118-021 تماس گرفته و با مشاوران ما صحبت کنید تا در صورت نیاز برای شما خودروی امدادی ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن و مطابق با قیمت تعرفه رسمی اتحادیه امداد خودرو، اقدام به رفع ایراد نمایند. لازم به ذکر است گاهی اوقات خودرو شما در همان مکان تعمیر و رفع عیب نمی شود. اگر خودروی شما بنا به تشخیص مشاوران و یا امدادگران ما در محل رفع عیب نشد، در مجموعه امداد خودرو 24 ساعته کارنو وزین سریر برای رفع این مشکل و فراهم نمودن آسایش هموطنان عزیزمان امکاناتی فراهم کرده ایم تا با خودروبر (کریر) ماشین شما به عاملیت مجاز انتقال داده شود.

امداد خودرو 24 ساعته در سریع ترین زمان ممکن

توجه داشته باشید که هیچ خودروی امدادی مجازی نباید بدون درخواست تلفنی از جانب شما، در محل حاضر شوند. دیده شده که در این مواقع خودروهای امداد زیادی که اکثرا بدون مجوز از اتحادیه امداد خودرو هم هستند، به بهانه برطرف نمودن نقص ماشین شما در محل حاضر می شوند. حضور خودروبرهای امدادی بدون مجوز در جاده ها و سطح شهرها باعث عدم اعتماد مردم به شرکت های اصلی همچون امداد خودرو کارنو که دارای جواز برای امداد رسانی بوده را نیز موجب می شود.

خدماتی که توسط امداد خودرو کارنو در محل انجام می شود شامل :

1. تعویض باتری  : بر اساس خروجی دستگاه تست باتری، تصمیم گرفته می شود که باتری تعویض و یا اتصال باتری برای خودرو انجام شود.

2. عیب یابی خودرو با دستگاه دیاگ : به وسیله دستگاه عیب یاب خودرو و کابل obd، امکان دسترسی به کلیه آپشن های ماشین جهت رفع ایراد فراهم میگردد.

3. تعویض پمپ بنزین : بازدید و تست فشار پمپ بنزین و تعویض آن

4. آزاد کردن ترمز دستی خودروهای مجهز به سیستم EPB  ( الکترونیک پارک بریک )

5. تعویض لاستیک : تعویض لاستیک آسیب دیده با لاستیک زاپاس

6. حل مشکل روشن نشدن خودرو : زمانی که خودرو در حالت پارک است و استارت می خورد اما روشن نمی شود یا دیر روشن می شود، جزء یکی از شایع ترین مواردی است که با امداد خودرو تماس گرفته میشود. این اتفاق می تواند به دلایل مختلفی رخ بدهد از جمله :

  • خراب شدن باتری : تغییراتی در ظاهر باتری، خالی شدن محلول اسیدی و آب (آب باتری) جزء مواردی هستند که به شما گوشزد می کند تا باتری خودرویتان را بررسی کنید.
  • اشکال در سیستم سوخت رسان خودرو : افت فشار پمپ بنزین، خراب شدن سوزن های انژکتور، خراب شدن کوئل سیستم جرقه و شمع ها
  • خرابی در سیستم برق خودرو : اتصالی در قطعات الکتریکی ماشین مثل چراغ ها و بوق و یونیت ABS، سیستم کامپیوتری ماشین (ECU)، اتصالی سیم کشی خودرو
  • زمانیکه خودروی شما در حال حرکت به یکباره خاموش میشود. در این مواقع باید خودرو را نگهدارید و به هیچ عنوان استارت  نزنید و  بلافاصله با امداد خودرو کارنو تماس بگیرید.

7. باز کردن درب خودرو : زمانیکه ریموت داخل ماشین مانده و یا به هر دلیلی درب خودروتان باز نشد، همکاران ما میتوانند مشکل شما را حل کنند. البته توجه داشته باشید برای باز کردن درب خودرو حضور مالک خودرو به همراه کارت ماشین و مدارک شناسایی الزامی می باشد.

8. تعویض انواع روغن خودرو شامل روغن گیربکس، روغن موتور، روغن هیدرولیک

9. تعویض انواع فیلتر؛ البته توجه داشته باشید که تعویض فیلتر سوخت برای کلیه ماشین ها به جز خودروهایی با تکنولوژی موتوریGDI انجام می شود .

گفتنی است که دارندگان خودروهای خارجی کیا، هیوندای، میتسوبیشی، بی وای دی، کرمان موتور، فیات و همین طور خودروهای ایرانی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سایر خدمات شرکت کارنو وزین سریر از قبیل تامین انواع لوازم یدکی خودروهای کیا هیوندای میتسوبیشی  bydکرمان موتور و فیات مانند قطعات مصرفی هیوندای ،کیا و ... به سایت www.karnovazin.com مراجعه نموده و یا با شماره تماس 66001097-021 با پشتیانی ارتباط برقرار نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =