اقدامات هیات تیراندازی لرستان در زمینه اهداف زیست محیطی

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در آئین اختتامیه مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی میان استان های لرستان و خوزستان، بخشی از اقدامات هیات تیراندازی را در راستای اهداف این اداره کل توصیف کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند در آئین اختتامیه مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی میان تیراندازان استان‌های لرستان و خوزستان، گفت: بخشی از اقدامات هیات تیراندازی، در راستای اهداف اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان است. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، تصریح کرد: فراهم شدن شرایط تیراندازی به اهداف پروازی در مجموعه دهکده مقاومت خرم‌آباد، فرصت مغتنمی است تا علاقه‌مندان به تیراندازی، از ظرفیت موجود بهره برده و هیجانات خود را در این فضا تخلیه کنند.

وی، ادامه داد: تیراندازی از جمله فعالیت‌هایی است که مورد تاکید رسول مکرم اسلام و بزرگان دین بوده و علاوه بر ورزش، موجبات تحرک، شادی، نشاط، تمرکز و ایجاد حس رقابت را در مسابقات اینچنینی فراهم می‌آورد. لذا اداره کل حفاظت محیط زیست از این ظرفیت استقبال می‌کند چراکه معتقدیم جوانان لرستانی و آحاد مختلف مردم، باید انرژی و هیجانات خود را در فضای آکنده از شور و نشاط تخلیه کنند.

فتحی بیرانوند، افزود: تیراندازی در فرهنگ قوم لر ریشه دارد و مردم لرستان و عشایر منطقه به تیراندازی علاقه‌مند هستند اما، زمانی می‌توان از این علاقه‌مندی استقبال کرد که شاهد کشته شدن حیات وحش نباشیم. لذا هدایت علاقه‌مندان تیراندازی به سایت تیراندازی به اهداف پروازی اقدامی شایسته است که باید در دستور کار هیات تیراندازی لرستان قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان، گفت: این اداره کل حامی هیات تیراندازی لرستان است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد. لذا امیدواریم این مجموعه نیز با اقدامات فرهنگی، ورزشی خود، اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را همراهی کند.

 گفتنی است به همت هیات تیراندازی استان لرستان، مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی «رشته تراپ»، میان استان‌های لرستان و خوزستان برگزار شد که طی آن، ابراهیم بیرانوند از استان لرستان رتبه نخست، مجید بیرانوند از استان لرستان رتبه دوم، محمدسامان بیرانوند از لرستان رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین، در این مسابقه، بهنام زرینکوب از لرستان رتبه چهارم را به خود اختصاص داد و حسین کریمی از خوزستان و ابراهیم جلالی از لرستان، به ترتیب رتبه پنجم و ششم را به خود اختصاص دادند.

در پایان این مسابقه نیز، با حضور مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست، خدادادی رئیس هیات تیراندازی، والیزاده دبیر هیات و جمعی از پیشکسوتان این رشته، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

این در حالی است که رئیس هیات تیراندازی لرستان نیز در اقدامی، به پاس قدردانی از حمایت‌های اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از این هیات، با اهدای لوح سپاس، از مهرداد فتحی بیرانوند تقدیر کرد. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1566564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =