شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش لوگوی مشهور خود را تغییر داد

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیش از  3هزار شعبه در سراسر کشور، اقدام به باز طراحی لوگوی خود کرده است.

فروشگاه افق کوروش با همکاری شرکت گروه صنعتی گلرنگ، شرکت سرمایه گذاری صنایع گلرنگ، شرکت گسترش گلرنگ پخش، شرکت تولید شیمیایی پاکشو و شرکت گسترش گلپخش اول، به عنوان موسسان این مجموعه بزرگ و با هدف توزیع و عرضه کالاهای اساسی و مصرفی مانند مواد غذایی، نوشیدنی و لوازم التحریر، میوه و سبزیجات، تنقلات، پوشاک و ... با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سال ۱۳۸۸ برند خود را ثبت و نخستین فروشگاهش را آذر ماه ۱۳۹۲ در تهران افتتاح کرد. پیروی از اصول خرده فروشی و رعایت حقوق مشتریان و تولید کنندگان موجب شد که خرید از فروشگاه های زنجیره ای رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کند و به مرور تعداد شعب خود را در کل کشور توسعه پیدا کند. بنابراین این شرکت توانست به شعار خود یعنی «نزدیک مثل همسایه» جامه عمل بپوشاند. تا جایی که در شهریور ماه ۱۴۰۰ فروشگاه های افق کوروش در ۳۱ استان و ۴۶۰ شهرستان کشور در بیش از 3هزار نمایندگی به خدمات رسانی می پردازند و حدود ۲۸۰۰ نوع کالا با قیمت های پایین تر و تخفیف های روزانه در این فروشگاه ها به فروش می رسند. در حال حاضر ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در مجموعه افق کوروش به فعالیت مشغول هستند.

سیاست های فروش فروشگاه های همواره تخفیف افق کوروش

اگر شما هم تجربه خرید از فروشگاه های افق کوروش را داشته باشید، حتما متوجه تفاوت قیمت کالاهای این فروشگاه با دیگر فروشگاه ها با مغازه ها شده اید. افق کوروش در جهت حمایت از تامین کنندگان کالاهای مصرفی، چه تولید کنندگان نوپا و چه تولیدکنندگان قدیمی و باسابقه، از طریق حذف واسطه ها و دلالی در این حوزه، محصولات را با قیمت پایین تر به دست مشتریان می رساند تا از این راه مصرف کنندگان نیز از این خرید، سود ببرند. اعمال تخفیف های روزانه در کنار طرح های تشویقی، طرح های مناسبتی و کمپین های مختلف ماهانه یا فصلی، یکی از عوامل تاثیر گذار در استقبال مشتریان از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش بوده و هست. در حقیقت افق کوروش از ابتدا تاکنون سیاست فروش بیشتر و قیمت کمتر را در دستور کار خود قرار داده و تا به امروز به آن پایبند بوده است.

لوگو افق کوروش

افتتاح دارک استور افق کوروش برای امکان بهره مندی از شیوه های متنوع خرید

علاوه بر موارد بالا، فروشگاه های افق کوروش، برای رفاه حال مشتریان، روش های متفاوتی را جهت دسترسی آسان به کالاها برای مشتریان فراهم آورده است. در این راستا خرید حضوری، خرید تلفنی و سفارش اینترنتی کالا ها در این فروشگاه ها مهیا شده است. بد نیست بدانید، فروشگاه افق کوروش، به عنوان پیشرو در عرصه خرده فروشی، اولین فروشگاه دارک استور (تمام اینترنتی) را از اردیبهشت ۱۴۰۰ و به دلیل شیوع بیماری کرونا و در راستای اهمیت دهی به سلامت مشتریان، راه اندازی کرده است. از طریق این خدمت نوین، می توان کالاها را به صورت آنلاین سفارش داد و هدف بلند مدت این فروشگاه رساندن سفارش ها به ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار سفارش در روز است. کالاهای موجود در فروشگاه های افق کوروش از بیش از ۴۰۰ تامین کننده در کمتر از ۱ هفته، از انبار به فروشگاه ها می رسند. در صورت خرید اینترنتی از این فروشگاه ها نیز می توانید، کالا در کمتر از ۱ ساعت با اعمال تخفیف درب منزل دریافت کنید. از آن جایی که مجموعه فروشگاه های افق کوروش همواره در تلاش برای جلب رضایت و راحتی مصرف کنندگان بوده است، مصرف کنندگان نیز بیش از پیش از اقدامات این فروشگاه استقبال کرده اند و در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون خریدار، کالا های خود را از شعب مختلف فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خریداری می کنند.

تغییر لوگوی فروشگاه های افق کوروش به عنوان رهبر بازار خرده فروشی ایران

افق کوروش با نگاهی به آینده و توجه به منافع خریداران، همچنین حمایت از تولیدکنندگان و شفافیت در عملکرد، به عنوان یکی از موفق ترین نمونه های فروشگاه زنجیره ای خرده فروشی کشور، در راستای رهبری بازار خرده فروشی، با تکیه بر ارزش ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، اقدام به ایجاد تغییراتی در لوگوی برند خود کرده است. تغییر در نشان برند این فروشگاه، نشان دهنده میزان ارج دهی و اهمیت به اهداف این مجموعه در جهت تعامل با مصرف کننده نهایی و حضور یکپارچه در کشور، برای زندگی با کیفیت و خرید هوشمندانه تلاش است. در این راستا و برای نشان دادن این اهداف و تعاملات، شرکت افق کوروش لوگوی جدید فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را با ترسیم یک «فلش» و «دایره» رهبری بازار را به سمت هدف طراحی کرده است. در لوگوی جدید فلش نشان مسیر راهبری برای رسیدن به هدف و دایره نشانه هدف است. این راهبری با تکیه بر تجربیات و تحلیل بازار در قالب برنامه های آینده نگرانه، هوشمندی در خرید، ایجاد و توسعه ارزش برای مصرف کنندگان در کنار شفافیت، انجام می شود. در حقیقت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده، امکان خرید هوشمندانه و زندگی بهتر و با کیفیت تر را در ایران نوید می دهد. علاوه بر این افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می دهد. افق کوروش براساس ارزش و ماموریت های مجموعه ی خود این لوگو را برگزیده است.

استقبال از نظرات  و پیشنهادهای مشتریان افق کوروش

مجموعه فروشگاه های افق کوروش با تلاش و پیگیری های مسئولان و همکاران متعهد و با تجربه در بخش مختلف از جمله فروشگاه و دفاتر مرکزی در رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود، در تلاش است تا اعتماد مشتریان را در سراسر کشور به بهترین نحو، جلب کند. در این راستا نیز نظارت دقیق بر عملکرد فروشگاه ها و انجام آزمایش ها و کنترل کیفی کالا ها، از اقداماتی است که این شرکت با دقیق و وسواس بالا انجام می دهد. دست اندرکاران افق کوروش بخش های مختلف، با تکیه بر نظرات و پیشنهادات مصرف کنندگان در تلاش برای بهبود هر چه بیشتر خدمات رسانی به مشتریان محترم فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، هستند. شما نیز می توانید انتقاد ها و پیشنهاد های سازنده خود را از راه های مختلف مثل استفاده از اپلیکیشن، تماس تلفنی، پیامک یا مراجعه به سایت این فروشگاه، به مجموعه افق کوروش منتقل کنید.

منبع: مجله کوروش

کد خبر 1566924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =